Pariski brend Coperni možda nije prvi brend koji asocirate s Božićem, ali njihov pristup proslavi praznika svakako donosi inovativan obrt. Kreativni direktori Arnaud Vaillant i Sébastien Meyer, poznati po svojoj ljubavi prema optimističkim i tehnologijom vođenim kreacijama, odlučili su da ove godine unesu malo neodoljivog šarma — uz pomoć pasa! Nakon prošlogodišnje kampanje inspirisane mačićima, ovog puta su glavne zvezde kampanje psi Pippa, Tupac, Harry, Neo i Prosper.

Uz stilizovane scene i razigranu atmosferu, ovi krzneni modeli predstavljaju ključne komade iz Coperni kolekcije. Praznične dekoracije uključuju legendarne Coperni torbe — Swipe, Swipe Mini, Sound Swipe i Baguette — dok Tupac sa stilom demonstrira kako se staklena torba (Glass Bag) može savršeno uklopiti u novogodišnje veče. Sa krznom koje evocira toplinu zimske sezone i duhovitim izrazima, Pippa i ekipa unose veselje i sofisticiranost u praznični duh.





Naravno, iza kampanje stoji tim kreativnih direktora Kevin Tekinel i Charles Levai, ali, kako kažu, psi su imali svoje ideje. Harry, na primer, nije odustao dok nije dodao duhovitu frazu „Have a Bitchin’ Holiday Season!“ u završni koncept. Iako igra reči nije baš tradicionalna, unosi notu veselja koja savršeno prati ovu nekonvencionalnu kampanju.
Coperni na ovaj način spaja modu, humor i ljubav prema životinjama, donoseći svežinu u praznične trendove. Psi možda nisu tipični ambasadori luksuza, ali u ovoj kampanji dokazali su da stil dolazi u svim oblicima — pa i s četiri šape.
Foto: Coperni, Instagram