Kada se ikona Njujorka nađe u ulozi Francuskinje, desi se nonšalantna magija. Na svoj 69. rođendan, Whoopi Goldberg iznenadila je publiku postavši zaštitno lice jesen-zima 2024/2025 kampanje brenda Ami. Američka glumica, producentkinja i pevačica ovekovečena je u nizu crno-belih fotografija koje potpisuje fotograf Rahim Fortune, a između snimanja našla se u ulozi Parižanke.
Čak se potrudila da izgovori nekoliko reči na francuskom. „Bonjour, ça va?“ pita u videu objavljenom na Instagram nalogu Ami, dok nosi dugi bež kaput sa pojasom, rukave od shearling materijala i čizme na pertlanje s kubičnom petom.
„Ko želi hladan croissant?“
„Može li mi neko doneti naočare, molim vas?“ nastavlja Whoopi pre nego što stavlja okrugle sunčane naočare, model Ami de Cœur. U pravom diva stilu, zvezda filma Ghost (1990) tada traži croissant na francuskom, koji joj član osoblja donosi na belom tanjiru.
Međutim, vraća pecivo, preferirajući topli croissant. „Znam, znam. Ko bi želeo hladan croissant?“ kaže uz humoristični ton, pre nego što se nasmeje. Kako navodi tim Alexandrea Mattiussija u saopštenju za medije, ovaj projekat „prikazuje samu suštinu Whoopi: zarazan osmeh, karizmatičnu pojavu i nežan pogled.“ Naravno, ne zaboravljajući njen prepoznatljiv smisao za humor.
Projekat je još zabavniji kada se uzme u obzir da je 16. novembra The New York Times objavio kako je voditeljka emisije The View u sukobu s pekarom Holtermann. Pekara, smeštena u pro-Trump četvrti Njujorka, navodno je odbila da realizuje njenu narudžbinu. „Možda im se ne dopadaju moje političke ideje“, komentarisala je Whoopi u svojoj emisiji, aludirajući na činjenicu da je na poslednjim predsedničkim izborima glasala za Kamalu Harris. Bilo da se radi o nesporazumu ili političkim razlozima, jedno je sigurno: Whoopi Goldberg voli svoj croissant topao.
Foto: Ami, Instagram