Dior: Povratak retro glamura

Kampanja za jesen/zimu 2024. godine oživljava vibrantnu suštinu 60-ih.

Dior kampanja za jesen-zimu 2024. ponovo oživljava vibrantnu suštinu 60-ih sa modernim zaokretom koji je osmislila kreativna direktorka Maria Grazia Chiuri. Umetnički zabeležene od strane fotografkinje Sare Jones, slike se odvijaju unutar raskošnih ambijenata grandioznih enterijera, pružajući savršenu pozadinu za prikazane komade.

Kolekcija je omaž inauguralnoj Miss Dior ready-to-wear liniji, originalno kreiranoj od strane Marc Bohana i Philippea Guibourgéa. Chiurina savremena interpretacija je ništa manje od proslave, mešajući francusku sofisticiranost sa smelim retro vibracijama koje je stilizovala Elin Svahn.

dior

Modeli Ying Ouyang, Elodie Guipaud, Matilde de Nard i Nayonikaa Shetty poziraju na elegantnim portretima. Ključni elementi kolekcije uključuju smeli leopard print i ponovno uvođenje Miss Dior logotipa u dinamičnom grafiti stilu, prošaranom preko elegantnih mantila i šik aksesoara.

Denim komadi i lepršave večernje haljine nude raznovrsnu priču, zadovoljavajući ležernu eleganciju i visoki glamur. Linija aksesoara je podjednako impresivna, sa filcanim šeširima i upečatljivim torbama kao što su Lady Dior i Groove, detaljisane sa grafičkim cannage linijama koje odjekuju nasleđem kuće i besprekornom zanatstvu.

dior

Ova kampanja prati nedavno lansiranje Diorovog nakita Rose des Vents.

Diorova ambasadorka Jenna Ortega se vratila na scenu sa kolekcijom nakita Rose des Vents za 2024. godinu, kanališući prepoznatljivu sofisticiranost brenda. Fotograf Tyler Mitchell uhvatio je zvezdu filma Beetlejuice Beetlejuice u kampanji koja se odigrava na živopisnim pozadinama. Kolekcija uključuje niz prefinjenih komada, među kojima su slojevite ogrlice, upadljive minđuše, blistave narukvice i prstenje sa prepoznatljivim motivom zvezde.

Foto: Dior

Najnovije