Ferragamo se vraća svojim korenima u Firenci sa svojom očaravajućom jesen-zima 2024 kampanjom. Fotografisanu od strane priznatog fotografa Juergen Teller-a, serija portreta je smeštena u istorijske ambijente grada, spajajući šarm starog sveta sa modernim stilom.
Kampanja predstavlja raznovrsnu postavu modela, uključujući Raquel Zimmermann, Lina Zhang, Yasmin Warsame i Maia Hawad, od kojih svaka unosi svoju jedinstvenu energiju u fotografije.
Ikonične lokacije kao što su Galleria Romanelli, Caffè Rivoire i Piazza Santa Trinita pružaju savršenu pozadinu za Ferragamove najnovije dizajne.
Kreativni direktor Maximilian Davis crpi inspiraciju iz oslobođenih silueta 1920-ih, kreirajući fluidne tkanine i podignute porube. Glatka koža i providne tkanine su uparene sa prostranim kaputima, stvarajući uglađen izgled.
Ono što ovu kampanju izdvaja je njen osećaj autentičnosti. Kako Maximilian Davis objašnjava: „Postoji osećaj povezanosti sa direktnošću [Tellerovog] rada… Zanimaju me stvarni ljudi u Firenci i kako oni nose Ferragamo.“
Maximilian Davis je preuzeo kreativnu direkciju Ferragama 2022. godine, donoseći svežu perspektivu i energiju ovoj legendarnoj modnoj kući. Pre nego što se pridružio Ferragamu, Davis je bio poznat po svom radu sa sopstvenim brendom, gde je stekao reputaciju za inovativne i odvažne dizajne koji spajaju tradiciju i savremenu estetiku.
Njegova sposobnost da integriše klasične elemente sa modernim twistom je ono što ga je izdvojilo i privuklo pažnju Ferragama. Kao kreativni direktor, Davis se fokusira na očuvanje ključnih kodova Ferragama, kao što su vrhunski materijali i bezvremenski dizajn, dok istovremeno unosi sopstvenu viziju kroz eksperimentisanje sa novim siluetama i tehnikama.
Njegov rad reflektuje duboko poštovanje prema nasleđu kuće, istovremeno gurajući granice i privlačeći novu generaciju ljubitelja mode.
Pročitajte i 10 futurističkih momenata koji su definisali modu.
Foto: Salvatore Ferragamo