Gucci Gift: Praznik sa porodicom Knowles

Kampanja istražuje najznačajniju stanicu na putu ka praznicima, porodicu trpezu

Nakon što nas je oduševila kampanja “To the Mountains” sa Kendall Jenner, stiže nova praznična priča – i to sa ni manje ni više nego Tinom i Solange Knowles! Kampanja “Gucci Gift: Heading Home” istražuje najznačajniju stanicu na putu ka praznicima: porodicu i zajedničku trpezu.

Nakon što je krasila naslovnu stranu američkog Harper’s Bazaara u okviru posebnog Legacy Issue-a, Solange Knowles nastavlja svoje impresivno modno putovanje kroz novu Gucci kampanju. Kao prepoznatljivo lice umetničkog izraza i avangardne mode, Solange se u ovoj prazničnoj priči ponovo potvrđuje kao ikona stila, donoseći jedinstvenu mešavinu kreativnosti, samopouzdanja i elegancije.

Gucci Gift Praznik sa porodicom Knowles

Njeno prisustvo u kampanji “Gucci Gift: Heading Home” simbolizuje savršen spoj umetnosti i mode, dok njena sofisticirana, a istovremeno smela estetika savršeno komunicira sa Gucci vizijom. Solange Knowles ovde nije samo deo kampanje – ona je njen centralni duh, oličenje modernog prazničnog glamura s dubokom emocionalnom notom.

Gucci praznik sa porodicom Knowles
majka Tina i cerka Solange Knowles poziraju u novoj gucci gift kampanji

Na jednoj od centralnih fotografija, Tina i Solange sede u sofisticiranim izdanjima, okružene toplinom domaćeg ambijenta, utelovljujući poruku bliskosti i ljubavi. Kampanja slavi jednostavne, ali duboke trenutke – one koji čine praznike posebnim.

Tina, u elegantnom crnom odelu, zrači zrelom sofisticiranošću, dok Solange donosi modernu estetiku sa kožnim kaputom i smelim aksesoarima. Njihovo prisustvo unosi umetničku dimenziju, dok ambijent obogaćen detaljima poput zlatnih dekoracija i klasičnih nameštaja evocira osećaj tradicije i luksuza.

Gucci praznik sa porodicom Knowles
solange knowles nosi gucci svilenu maramu torbu i duboke teksas farmerke

Na drugoj fotografiji, akcenat je na mešavini modernog i klasičnog – džins, jednostavan crni džemper i Gucci torba pokazuju kako minimalizam može biti prepoznatljiv. Solange Knowles ovde unosi savremeni duh kampanje, savršeno balansirajući opuštenost i glamur. Ova kampanja ne samo da slavi modu već nas podseća na istinsku suštinu praznika – zajedništvo, ljubav i toplinu doma. Poruka Gucci brenda ostaje jasna: praznici su vreme kada se vraćamo onima koji nas definišu

Foto: Gucci

Najnovije