Ranije ove nedelje, na internetu se pojavio paradajz koji je privukao pažnju modne zajednice na društvenim mrežama. Korisnica @giannarosinaa je prvobitno postavila na platformi X, grandiozni domaći paradajz. Ubrzo je stigla povratna informacija od drugog korisnika @homocowboi sa izjavom “da je ovaj paradajz tako Loewe”.
Paradajz i meme su postali viralni, privlačeći pažnju kreativnog direktora LOEWE-a Jonathana Andersona. Repostujući interakciju oko paradajza na svom Instagramu, dizajner je doveo do usijanja tomato meme polemiku. Kako je sve više i više modnih profesionalaca postalo svesno ovog prirodnog remek-dela, Anderson je odlučio da iskoristi pomenutu buku i stvori stvarni nosivi komad.
Pre nekoliko sati, dizajner je postavio na Instagramu kratki video klač torbe inspirisane paradajzom, opisujući je kao “LOEWE meme to reality”. Očigledni modni dodatak izgleda kao da je napravljen od crvene kože i oblikovana u obliku domaćeg paradajza, sa svim njegovim brazdama i ivicama. Drška je u zlatnoj boji i ima LOEWE emblem na vrhu da označi otvaranje torbe koja ima unutrašnjost obloženu kožom boje masline.
Iako komad još nije spreman za kupovinu, većina ga već stavlja u svoju mentalnu korpu za šoping.
Foto: Instagram