Alaia je za sezonu leto-jesen 2024. predstavila kampanju koja istražuje intimnost i lepotu svakodnevnog trenutka, smeštenu u legendarne sobe pariskih hotela. Fotograf Tyrone Lebon, poznat po svom autentičnom i sirovom pristupu, zabeležio je modele Monu Tougaard, Vittoriu Ceretti, Felice Novu Noordhoff i Awar Odhiang u stanjima opuštenosti i ranjivosti, daleko od tradicionalne mode preterane glamuroznosti.
Atmosfera fotografija odiše senzualnošću i prirodnom lepotom. Na slikama, modeli su uhvaćeni u neobičnim trenucima dok poziraju u poluobučenim ili potpuno opuštenim stanjima, stvarajući utisak spontanosti. Zanimljivo je kako se njihova neukrotiva energija i sloboda izražavanja stapaju s luksuznim hotelskim ambijentima, stvarajući kontrast između ličnog, gotovo privatnog momenta i elegantnih enterijera u pozadini.
Upravo u ovom kontrastu dizajni kreativnog direktora dolaze do izražaja, slaveći spoj komfora i sofisticiranosti.
Kolekcija je omaž klasičnim kodovima modne kuće Alaia, ali s modernim zaokretom. Ružičasti balon-kaput od veštačkog krzna unosi razigranu notu, dok asimetrični topovi i ležerne farmerke donose dašak opuštenog stila. Aksesoari, poput zaobljenih manžetni i cipele sa printom, dodatno ističu umetnički duh kolekcije i pružaju savršen završni dodir.
Za stilizovanje kampanje bila je zadužena Aleksandra Voronjeka, koja je uspela da u spoju odeće i ambijenta zadrži osećaj ležernosti, dok je frizure oblikovao Anthony Turner sa minimalnim naporom, a šminku kreirao Yadim s akcentom na prirodan izgled. Kampanja ne samo da oslikava duh Alaie, već i prenosi osećaj slobode, luksuza i intime, pozivajući nas da pronađemo lepotu u jednostavnim, nefiltriranim trenucima.
Ova sezona donosi upečatljivu modnu priču koja slavi individualnost i raskošne prostore Pariza, a modeli svojim prisustvom i prirodnim držanjem dodatno pojačavaju jedinstvenu atmosferu ove vizuelne priče.
Pročitajte i Transformacija trendova: Kako prošlost definiše vaš stil?
Foto: Alaia