Millie Bobby Brown sija u Silver Lockit kolekciji Louis Vuitton-a

Glumica nije samo lice modne kampanje, već i aktivni učesnik u kreiranju boljeg sveta za decu.

Millie Bobby Brown, poznata po svojoj ulozi u popularnoj seriji “Stranger Things”, preuzela je novu ulogu kao zaštitno lice najnovije Silver Lockit kolekcije prestižnog brenda Louis Vuitton. Ova reklamna kampanja, koja ističe mladu glumicu, naglašava dugogodišnje partnerstvo između Louis Vuitton-a i UNICEF-a, globalne organizacije posvećene poboljšanju života dece širom sveta.

Millie Bobby Brown

Saradnja između Millie Bobby Brown i Louis Vuitton-a donosi potpuno novu dimenziju ovoj kampanji, predstavljajući niz novih Silver Lockit dizajna razvijenih u bliskoj saradnji sa glumicom. Najnovija kolekcija donosi savremeni preokret ikoničnom minijaturnom katancu, uključujući, po prvi put, narukvicu, privezak i minđušu. Svaki komad nakita je pažljivo dizajniran i ima specifičan značaj.

Jedan od najzanimljivijih aspekata ove kolekcije je gravura reči LEARN na svakom komadu nakita. Ovaj promišljeni izbor Brown ima za cilj da naglasi važnost obrazovanja i slobode za decu iz ugroženih sredina. Kao ambasador Louis Vuitton-a od 2022. godine, Millie Bobby Brown je već bila uključena u nekoliko značajnih projekata za brend, ali ovaj projekat ima poseban značaj za nju.

Millie Bobby Brown

Millie Bobby Brown, koja je nedavno uplovila u bračne vode, izrazila je svoje oduševljenje i ponos što je deo ovog projekta. U jednom intervjuu, podelila je svoje misli: „Veoma sam ponosna što sam deo ovog projekta i što doprinosim kroz dizajn ove nove Silver Lockit kolekcije, koja takođe podržava organizaciju koja mi je izuzetno draga. Želja mi je da sva deca imaju pristup obrazovanju.“ Ova izjava reflektuje njen duboki osećaj za društvenu odgovornost i njenu posvećenost poboljšanju života dece širom sveta.

Louis Vuitton je već dugo poznat po svojoj podršci UNICEF-u, i ova nova kolekcija je još jedan korak u njihovom zajedničkom cilju da obezbede bolji život za decu. Deo prihoda od prodaje svakog komada iz Silver Lockit kolekcije biće doniran UNICEF-u, podržavajući različite programe za obrazovanje i zaštitu dece u najugroženijim delovima sveta. Ova inicijativa ne samo da donosi lepe i elegantne komade nakita na tržište, već i osnažuje kupce da učine razliku kroz svoje kupovine.

Millie Bobby Brown

Ova kampanja takođe naglašava Millie Bobby Brown kao mladu ženu koja koristi svoj uticaj za pozitivne promene u svetu. Njen angažman sa Louis Vuitton-om i UNICEF-om je sjajan primer kako poznate ličnosti mogu koristiti svoju slavu i uticaj za dobrobit društva. Millie Bobby Brown nije samo lice modne kampanje, već i aktivni učesnik u kreiranju boljeg sveta za decu.

Na kraju, Silver Lockit kolekcija Louis Vuitton-a, koju promoviše Millie Bobby Brown, predstavlja savršeni spoj mode, humanitarnog rada i lične posvećenosti. Kroz ovu kolekciju, Louis Vuitton i Millie Bobby Brown ne samo da donose elegantne i sofisticirane komade nakita, već i pomažu da se skrene pažnja na ključne društvene probleme, kao što je pravo na obrazovanje za svu decu. Ova inspirativna saradnja nastavlja da dokazuje da moda može biti sila za dobro u svetu.

Foto: Promo Louis Vuitton

Najnovije