Harper's Bazaar Srbija

Marine Serre – polumesec koji je došao da osvoji svet mode

Polumesec – logo koji je postao popularan među poznatim ličnostima. 

Beyonce je započela ovaj trend u filmu „Black is King“: u jednom od mnogih modnih trenutaka, vidimo je kako nosi uski kombinezon sa printom polumeseca. Slične kostime nose i plesači koji je prate.

Zatim se u istom bodiju pojavila Adele, koja je, želeći da pokaže svoju podršku Beyonce, pozirala u uskom bodiju sa potpuno istim uzorkom polumeseca.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARINE SERRE – FUTUREWEAR (@marineserre_official) onJul 31, 2020 at 6:15am PDT

Sada već viralni uzorak pripada brendu francuske dizajnerke Marine Serre, koji je nakon izlaska vizuelnog albuma „Black King“ postao tema razgovora i pretraživanja. Prema Listu, pretraga za brendom na sajtu dosegla je 426% za jedan vikend.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele) onAug 1, 2020 at 11:09am PDT

Ali List je već izvestio da je potražnja za odevnim komadim Marine Serre, koje nose zvezde poput Dua Lipe, Lorde, Kylie Jenner – povećana od marta 2020. i nastavila da se povećava za 22 % svakog meseca. Među najpopularnijim pretragama su topovi sa polumesecom (poput onog u kome je pozirala Adele).

27-godišnja dizajnerka, Marine Serre, započela je sa stvaranjem kreacija s ovim motivom 2017. godine, nakon što je osvojila nagradu LVMH kao debi dizajnerka u nastajanju. Do 2018. godine, kada je održala svoju prvu modnu reviju, ukrašavala je printom polumeseca dokolenice, haljine, dukseve i kombinezone – čak i capsule kolekciju koju je dizajnirala za brend Nike.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARINE SERRE – FUTUREWEAR (@marineserre_official) onFeb 6, 2020 at 7:59am PST

Njen logotip postoji samo tri godine, ali prema izveštaju Guardiana, ona se pridržava istog recepta zbog kojeg su logotipi Versace, Nike i Gucci postali jaki i nezaboravni. “To je jednostavno, intenzivno i teško se zaboravlja”, kaže se u članku o Serreinom polumesecu. “Za nas je mesec simbol, slika, zastava, jezik, metafora, objekat u koji verujemo: transcendencija, hibridizacija i sloboda”, rekla je Serre za „Dazed and Confused“ koji u svom  članku govori o “polumesecu koji osvaja svet”.

To je jedan od najstarijih simbola koji postoji, prisutan je svuda i nastavlja se paralelno razvijati… Nikada nije fiksiran, ali istovremeno ostaje bezvremenski”, kaže dizajnerka, naglašavajući “žensku prirodu” simbola.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARINE SERRE – FUTUREWEAR (@marineserre_official) onMar 27, 2020 at 9:56am PDT

Brend Marine Serre takođe je čvrsto posvećen ideji održivosti – s tim da 50% kolekcije potiče od recikliranih materijala. Pitanja vezana za okruženje i distopiju budućnosti izvor su inspiracije za dizajnerku, a polumesec se idealno “povezuje” sa ovom filozofijom.

harpersbazaar.gr

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARINE SERRE – FUTUREWEAR (@marineserre_official) onMay 31, 2018 at 7:36am PDT

Najnovije