Mona reinterpretira strastveni duh Bonnie & Clyde

Smela, sofisticirana i beskompromisna, nova Valentine's Day kampanja slavi ljubav kroz moćne komade

Ove godine, modna kuća Mona za Dan zaljubljenih priča priču o ljubavi koja pomera granice. Inspirisana kultnim tandemom Bonnie & Clyde, kampanja dočarava strastvenu povezanost dvoje ljudi, onu neraskidivu nit koja se prepliće kroz stil, stav i način života.

U fokusu Mona Valentine’s Day kolekcije su odvažno dizajnirani kožni komadi za muškarce i žene – moćni, savremeni i protkani dozom filmske dramatike. Strukturirani mantili s naglašenim siluetama, precizno krojene jakne koje oblikuju figuru i bogati tonovi crne, čokolade i karamele daju kolekciji snagu i karakter. Ovo nisu samo odevni komadi; oni su deo priče u kojoj moda postaje sredstvo izražavanja, moćan simbol samopouzdanja i nesputanosti.

Središnji komad kolekcije je nova Mona torba, predstavljena u više dimenzija. Osmišljena za one koji ne pristaju na kompromise između estetike i funkcionalnosti, ova torba je više od aksesoara – ona je partner u svakodnevnim avanturama, naglašavajući lični stil kroz profinjene detalje i vrhunsku izradu.

Vizuali kampanje odišu filmskom atmosferom: gradski pejzaži, igra svetla i senki, napetost između pokreta i statike. Protagonisti ove modne priče ne nose samo odeću – oni nose stav, priču i nesvakidašnju energiju.

Kuća Mona ovom kolekcijom ne slavi samo ljubav između dvoje ljudi, već i ljubav prema stilu koji je autentičan, izražajan i hrabar. Jer prava moda, baš kao i prava ljubav, ne podleže pravilima – ona ih sama stvara.

Foto: Courtesy of Mona

Najnovije