Moschino: Sreća je u svakodnevnim trenucima

Adrian Appiolaza, izveo je svoju prvu kampanju na ulice Milana, grada koji je sam srž brenda.

moschino

Adrian Appiolaza, talentovani argentinski dizajner, unosi novi talas kreativnosti u modni svet sa svojom prvom kampanjom za renomirani brend Moschino. Od kada je preuzeo ulogu kreativnog direktora u februaru, Appiolaza je pažljivo pripremao svoj debi, koji je sada krunisan kampanjom “Collezione 0”. Kroz objektiv poznatog belgijskog fotografa Willyja Vanderperrea, ova kampanja slavi radost svakodnevnih trenutaka u živopisnom ambijentu Milana, grada koji je sam srž brenda Moschino.

Resetovan Instagram feed brenda naglašava simbolični novi početak, dok priče pet žena, koje kroz jednostavne radosti otkrivaju lepotu urbanog života, donose svež i inspirativan pogled na modnu scenu. Prva objava na Instagram feed-u, resetovanom juče da označi novi početak, nosi naziv Collezione 0 i razvija se kroz seriju fotografija i kratkih filmova koje su delo poznatog belgijskog fotografa. Modele je stilizvao Alastair McKimm.

Moschino “Collezione 0”

Argentinski dizajner bira Milano kao ambijent za vizuelizaciju priče o pet žena koje uživaju u gradu. Svaka od njih pronalazi sreću u svakodnevnim trenucima, kao što su kupovina u lokalnoj prodavnici, divljenje Duomu ili slušanje muzike u prodavnici vinila.

moschino

Adrian Appiolaza

Adrián Apiolazza je argentinski dizajner poznat po svom jedinstvenom pristupu modnom dizajnu koji kombinuje tradicionalne tehnike sa modernim trendovima. Rođen u Buenos Airesu, Apiolazza je studirao modni dizajn na prestižnom Universidad de Buenos Aires (UBA).

Njegova karijera je započela radom sa nekoliko poznatih argentinskih modnih kuća, gde je brzo stekao reputaciju inovativnog i kreativnog dizajnera.

moschino

Adrian Appiolaza je ušao u svet Moschina prošlog februara, zauzevši mesto italijanskog dizajnera Davidea Renne, koji je preminuo prošlog novembra, samo deset dana nakon preuzimanja funkcije kreativnog direktora. Već neko vreme se argentinski dizajner pominjao kao potencijalni lider modne kuće, zbog svog dugog staža iza kreativnih kulisa. Njegov poslednji angažman bio je u Loewe-u, gde je deset godina bio direktor dizajna za prêt-à-porter. Pre toga, radio je dve godine pod vođstvom Clare Waight Keller u Chloé-u, i još dve godine pod Marc Jacobsom u Louis Vuitton-u, a četiri godine u Miu Miu, gde je stigao 2006. godine.

Osim što je aktivan na modnim pistama, Adrián Apiolazza je takođe posvećen edukaciji budućih generacija dizajnera, redovno predajući i držeći radionice na raznim modnim institucijama. Njegov rad je priznat na brojnim modnim događajima širom sveta, a on nastavlja da bude jedan od vodećih glasova u latinoameričkoj modnoj sceni.

Foto: Moschino, Instagram, Profimedia

Najnovije