Nakon Versace Resort 2025 kolekcije, Versace donosi ozbiljnu dozu glamura za svoju kampanju jesen-zima 2024. godine. Čuveni Chateau Marmont u Los Anđelesu postavlja savršenu scenu za ovaj stilski spektakl. Novu kampanju krase miljenice svetske modne scene, Vittoria Ceretti i Loli Bahia, a svi se možemo složiti da su ove stilske muze savršeno prenele Versace glamur.
Mert & Marcus, poznati fotografski duo astavljen od Merta Alasa i Marcusa Piggotta , uhvatili su suštinu krojene pobune, gde se elegancija susreće sa senzualnošću. Uske haljine sa smelim visokim prorezima, špicaste kragne na šifonskim bluzama i luksuzni karirani blejzeri ostavljaju utisak.
Ali, Kielo torba je ta koja krade šou. Mekana, jastučasta torba preko ramena iz Medusa ’95 kolekcije dodaje dodir luksuza mnogim kombinacijama.
Stajling Jacoba K-a sve to spaja sa fuzijom leopard printa, blistavog nakita, lančanih kaiševa i skraćenih kožnih rukavica. Rezultat je oštra i ženstvena kolekcija koja prati praznične vibracije La Vacanza kolekcije.
Za ovu sezonu, Versace kombinuje klasične elemente sa modernim detaljima, stvarajući look koji je i sofisticiran i provokativan. Posebna pažnja posvećena je teksturama i tkaninama, koje dodaju dodatnu dimenziju svakom komadu.
Pored toga, kampanja uključuje i različite krojeve i siluete koje naglašavaju ženstvenost, ali i snagu. Mert & Marcus uspevaju da prenesu atmosferu luksuza i elegancije Chateau Marmonta, čineći ovu kampanju nezaboravnom.
Sa Versace-ovim karakterističnim dizajnom, kampanja za jesen-zimu 2024. donosi savršenu kombinaciju hrabrosti i rafiniranosti, postavljajući nove standarde u modnom svetu.
U prethodnoj kampanji, La Vacanza, Versace je doneo duh odmora sa raskošnim letnjim komadima i živopisnim printovima, naglašavajući opušteni luksuz. Ta kolekcija je izazvala veliko interesovanje zbog svojih odvažnih dizajna i prepoznatljivih motiva.
PRočitajte i ‘Fratelli’: Memoari i ljubavno pismo za Giannia Versacea.
Foto: Versace