Chanel poslednjom kolekcijom dokazao zašto je i dalje jedan od najpopularnijih brendova

Virginie Viard, kreativna direktorka kuće, još jednom je dokazala svoju maestralnost haute couture kolekcijom za 2021/2022.

Kreativna direktorka Chanel kuće, Virginie Viard, okupila je ljubitelje mode u Le 19M – novootvorenu parišku zgradu posvećenu budućim izložbama ručno izrađenih kreacija brenda. U prostoru sa fasadom ukrašenom nitima od belog betona, koji je dizajnirao Rudy Ricciotti, predstavila je svoju Metiers d’art 2021/22 liniju.

Arhitektura zgrade uticala je na krojeve i motive ove kolekcije, koju je Viard nazvala “metropolitan”, prepustivši je rukama talentovanih zanatlija – krojačica, pletilja, vezilja šljokica, moderatora, obućara, specijalista za cveće i perje, zlatara… njima je na ovaj način odala počast, želeći da pokaže širinu njihovog rada i udela u svakoj Chanel kreaciji.

Prepoznatljivu Chanel estetiku, ženske kostime, vunene kapute, trikotažu, tvid i pepito dezen, predstavila je u savremenom kontekstu, naglašavajući svaki izgled do najsitnijeg detalja: dubokim dekolteima, naglašenim monogramom brenda, lepršavim donjim delovima, lancima oko struka, te slojevima nakita.

Urbana a ipak sofisticirana, sama kolekcija sadrži puno pletiva, bogat vez, motive grafita od obojenih perli. Jakne od tvida i otkopčane kapute kombinuje sa kardiganima od čipke, kožnim suknjama, pletenim prslucima i bermudama.  Od boja, pored dominantne crne, ljubičasta se prozima u skoro svakom drugom dizajnu, zatim kraljevsko plava, bordo i srebrna. Uvođenjem aktuelnih trendova poput perjane jakne i džinsa, kreativna direktorka jasno stavlja do znanja svoju viziju modernizovanja brenda.

Svaki stajling bio je uparen sa još jednim zašitnim znakom brenda – Mary Jane štiklama u različitim bojama, dok su se od aksesoara isticali slojevi nanizanih ogrlica.

U galeriji smo izdvojili najlepše kreacije večeri, a u nastavku teksta pogledajte i video prilog revije.

Foto: Profimedia, Video: YT

Priredila: T.Mišović

 

Najnovije