Giorgio Armani spojio fantaziju sa realnošću u Njujorku

Prolećna ready-to-wear 2025 kolekcija brenda postavila je temelje za narednu sezonu.

Giorgio Armani okupio je zvezdanu grupu od 650 zvanica, sa zadatom black-tie temom, na svojoj reviji u Njujorku. Kombinujući nostalgiju prema gradu i ljubav prema filmu, pretvorio je Park Avenue Armory u sopstvenu verziju Grand Central Station-a iz 1930-ih i džez kluba, stvarajući intimno iskustvo na pisti, koje je bilo iskorak iz njegovih revija u Milanu. Čak su i kreacije bile bliskije publici, dok su modeli ostajali na pisti do kraja, dozvoljavajući trenutku – i divnoj kolekciji – da se upije.

Prolećni šou za 2025. godinu i after-party bili su usklađeni sa otvaranjem Armanijeve nove prodavnice na 760 Madison Avenue — grandioznog maloprodajnog butika, rezidencija i restorana sa Art Deco detaljima, koji su se preneli na kolekciju dizajniranu za Veliku Jabuku. “Ovaj put u Njujork nosi duboko lično značenje za mene, jer se poklapa sa dva jubileja: upravo sam napunio 90 godina i moja kompanija uskoro slavi 50 godina,” rekao je Armani za WWD pre šoua. “Ovo putovanje doživljavam kao filmsko iskustvo, prisećajući se filmova koji su me očarali u mladosti i oblikovali moj estetski izraz.”

Događaj je privukao holivudsku publiku, uključujući Amandu Seyfried, Brie Larson, Brooke Shields, Pamelu Anderson, Helenu Christensen, Meghann Fahy koji su uživali u šampanjcu pre nego što je revija počela.

“In Viaggo” (“na putovanju”), kolekcija je od samog početka nosila temu putovanja, a savršeno doterani portiri otvorili su šou sa koferima u rukama, usmeravajući modele na pistu.

Prvi outfiti bazirali su se na sportskoj eleganciji, uključujući bež i sivu, nestrukturisanu mušku garderobu i letnje lanene komade koji su podsećali na reklamne kampanje brenda iz 80-ih i 90-ih. Armani je predstavio svoja prepoznatljiva ženska odela i opuštene jakne, koje su doprinele ukupnoj atmosferi tihog luksuza. Tu su bili i prelep tamnosmeđi kaput i njegova kraća verzija u kaki boji, kao i haljina u sivoj boji bez naramenica sa pantalonama.

Kroz celu kolekciju, Armani klasici su se spajali sa sadašnjošću, koji su doticali najveće trendove proleća, kao što su boho, prozirnost, pastelne boje, ženstvenost i fantazija. Čak su i Armani bloomer šortsevi delovali savršeno u kontekstu trenda boxer šortseva, koji je dominirao poslednja dva leta. Boho duh se provlačio kroz lepršave slojeve koji su podsećali na putovanja, uključujući kaftane i ogrtače, te rese i perle kao ukrase. Artistički detalji poput kožnih čizama, sandala, narukvica u printu kornjačinog oklopa, luksuznih rančeva i marama dodavali notu egzotike koju Armani voli — kao blago pronađeno na putovanjima. Njegovi prepoznatljivi neutralni tonovi prelazili su u pastelne nijanse na suknjama, šortsevima, prozirnim pantalonama i bluzama, kao i divnim, svetlucavim haljinama koje su nosile ženske figure s lakoćom, uz ravne sandale.

Od početka do kraja, Armani je povezao fantaziju i visoku ručnu izradu sa realnošću, što je genijalnost brenda koja traje već 50 godina, i koja će, nadamo se, trajati još mnogo više.

foto: Profimedia, Instagram

Najnovije