Perwoll Fashion Week Digital je pokazao da vredni i kreativni ljudi rade svoj posao pružajući maksimum uprkos situaciji i pandemiji.
Dragana Ognjenović je otvorila prvi Belgrade Fashion Week a sada je i deo ovog, na neki način istorijskog, prvog digitalnog izdanja, na kojem je prikazala najnoviju kolekciju garderobe upotpunjenu aksesoarima koje je takođe Dragana kreirala. Silueta je lagana, od fine vune, kašmira, preko vojničkih štofova, dopunjavaju je svileni komadi za neki privatniji senzibilitet. Ritam kolekciji daju kolorni akcenti usred neutrala: robusne kožne cipele, haljine koje prate liniju tela, ali i nežno lelujaju, a pidžame, ispod mekih kaputa, dobile su ulogu odela. Susret privatnog, odeće za kratak izlazak iz kuće i elegantnog i intimnog, možda u najkraćem opisuju nit koja ovu grupu odevnih predmeta drži na okupu. DO aksesoari čine nakit, obuća i praktične, meke torbe od kožnog ševroa, dizajnirane tako da budu „ugodne i lagane za nošenje“.
Budislava Keković je inspirisana gravitacionim talasom koji opisuje Ajnštajnova teorija opšte relativnosti, prikazala kolekciju Nabori u prostorno-vremenskoj tkanini / Ripples in the fabric of space-time. Ovaj koncept prenesen je kao fizičko, vidljivo nabiranje i talasanje materijala u modelima, svetlucanje dalekih objekata iz dubokog svemira i prelamanje svetla na podlozi večite tame beskraja. Kolekcija prenosi ličnu opsesiju dizajnera, neuhvatljivim, osnovnim, vanzemaljskim, dragocenim, logičnim i naučnim elementima našeg postojanja.
U novoj kolekciji GET UP Jasmina Vujović predstavila je otelotvorenu ideju žene koja je prirodna, nežna, suptilna, a u isto vreme snažna, istrajna, neoboriva. Spoj ženstvenosti i borbenosti koji pokreće iznutra, oživljen je pomoću svile, brokata i metala. Višeslojnost, kao suština tajnovite i misteriozne ženske energije, kombinovana je sa oklopnim detaljima koji simbolizuju čeličnu snagu i neustrašivost te energije u dodiru sa spoljim svetom. Ova dvojna uloga obitava kao večita interakcija unutar svake žene koja kao kolevka života u sebi nosi ceo svet, potencijal da se bude i jedno i drugo, oba ili – Dyada.
Vesela i snažnog kolorita kolekcija „Candy Shop“, Martini Vesto by Boško, u potpunosti je opravdala svoj naziv i zasladila ovaj modni dan. Publika je uživala u dinamičnoj prezentaciji kolekcije pune printa, a obožavaoci Boškove kreativnosti dobili su adekvatnu dozu radosti i zadovoljstva.
Foto: Đorđe Tomić