















Dolce & Gabbana je jedan od onih brendova od kojih unapred znamo šta možemo očekivati. Ili smo barem tako mislili.
Sicilijanski motivi, senzualne haljine, donje rublje kao odeća, seksualnost u duhu mlade Monice Bellucci – vizije su koje su čvrsto ugrađene u kolektivnu svest kao DNK brenda. Ali ovog puta događaji su sledili apsolutno nepredvidiv scenario.
Naravno, sve navedeno je našlo mesto u kolekciji – prilično zapaženo i časno. Tehnologija, eksplozivne svetle boje, puno plastike i metalik tkanina – modeli su više ličili na terminatore nego na ljude. Ispostavilo se da je nova kolekcija posvećena generaciji Z i sajber kulturi. Zaista: sve ove stvari izgledaju kao da dolaze iz virtuelne stvarnosti, a ne iz prave garderobe.
Sredinom revije pojavljuju se ikonični korseti brenda, čipkasti topovi i grudnjaci, pripijene male crne haljine – sve ono čime se dizajnerski dvojac deklarisao u modnom svetu davnih 90-ih.
Prema Domenicu Dolceu i Stefanu Gabbani, upravo su njihovi mladi klijenti tražili da vrate odeću iz poslednje decenije prošlog veka, što je zapravo sasvim razumljivo. Za Gen Z ovo vreme izgleda udaljeno i nostalgično – i zato ga tako romantizuju. Na kraju, eksplozivna popularnost stranica sa arhivskim fotografijama toga doba na društvenim mrežama to sasvim jasno dokazuje.
harpersbazaar.ru