Muška kolekcija Louis Vuitton za proleće 2024. postala je, bez sumnje, jedan od najočekivanijih događaja na Nedelji muške mode. No, to nije nikakvo iznenađenje, ako uzmemo u obzir da je ovo prva revija novoimenovanog kreativnog direktora Pharrella Williamsa, multitalentovanog muzičkog producenta, repera, pevača, tekstopisca i – dizajnera.
Kao naslednik Virgila Abloha, mnogi su glasno komentarisali o Pharrellovom imenovanju u Louis Vuitton-u od kada je vest objavljena u februaru – ili entuzijastično iščekujući njegov rad ili podržavajući neka imena koja su želeli da su umesto njega dobili priliku. Uprkos tome što se Pharrell i ranije bavio modom, sarađujući sa velikim kućama kao što su Chanel, Adidas i Moncler, i dizajnirajući rame uz rame sa Karlom Lagerfeldom 2019, njegovo imenovanje za kreativnog direktora LV bio je presedan kojim je figura iz sveta muzike preuzela tako istaknutu ulogu u modi.
Kako je izgledala sinoć održana Louis Vuitton revija za proleće 2024, na Pont Neuf mostu u Parizu, donosimo sve detalje u nastavku teksta.
Damier Is Back
Nekoliko dana pre revije, Williams je debitovao sa svojom prvom Louis Vuitton kampanjom kao kreativni direktor kuće, na kojoj je trudna Rihanna nosila pregršt Speedy torbi, srebrnih lančića i raskopčanu jaknu sa prepoznatljivim LV printom šahovske table – poznatim pod nazivom damier. Čuveni dezen – prvi put predstavljen 1889, se vratio i Pharrell koristi šablon na radikalno nove načine. Ne samo da je da je most Pont Neuf bio prekriven bledožutim tepihom sa damier printom, već je korišćen na čitavoj scenografiji. Takođe, viđen je na jaknama, farmerkama, kaputima, odelima u nijansama jarko žute, briljantin plave, teget I tamnozelene.
Statement aksesoari
Pharrell je jasno stavio do znanja da su dodaci podjednako važni kao i odeća. Matthew Henson je doneo stil sa reljefnim rančevima, malim okruglim naočarima za sunce, krupnim crnim kapama, beretkama sa strukturiranim logotipom, pikselizovanim kvadratnim naočarima za sunce i cargo pocket torbama – dok je više kolica za golf provozalo pistom prepoznatljive putne LV kofere. I sama odeća bila je ukrašena detaljima u vidu kristala po kaputima i odelima, te vezom, bisernim lancima, ogrlicama i perlama. Modeli su držali više torbi odjednom, dok su pod rukama nosili smotanu ćebad.
‘Damouflage’ je tu da ostane
Prikladno nazvan „Damouflage“ od strane Williamsa, ovaj novi print je kombinacija damier-a i klasične kamuflaže blago pikselizovane. Dezen je bio u fokusu kolekcije, a Pharrell je svoj poslednji naklon učinio u još jednoj verziji damouflage odela.
Logo lover
Novi izgled klasičnog LV logotipa takođe se pojavio u kolekciji, na kožnim bomber jaknama, koje su kombinovale klasični monogram sa rečju “lovers”. „LVers je stanje duha: toplina, blagostanje i dobrodošlica. To je kultura globalne zajednice povezana poštovanjem osnovnih vrednosti kuće“, navodeno je u saopštenju povodom revije.
Kolekcija je takođe uključivala i nekoliko ženskih modela posutih tu i tamo, koje su nosile prugaste kožne ragbi bluze i odela mekog kroja. Sve u svemu, Williams je doneo eklektičan osećaj mladosti, filtrirajući šifre Louis Vuitton brenda kroz viziju svog ličnog stila. „Ja sam kreativni dizajner iz perspektive potrošača. Nisam išao u Central Saint Martins. Ali definitivno sam otišao u prodavnicu i kupova, i znam šta mi se sviđa.”
Foto: Profimedia
Priredila: T.M.