Predstavljena je prva revija Matthew Williamsa kao kreativnog direktora francuske modne kuće.
Matthew Williams je očigledno odlučio da nam pokaže tamnu stranu Givenchyja. U tom smislu, od svih njegovih prethodnika, rad Riccarda Tiscija mu je očigledno najbliži. Italijanski dizajner je voleo da začikava publiku, dovodeći na modnu pistu gotske veštice ili vudu lutke – i koristio puno crne boje. Williams je iz svega ovoga uzeo šemu boja i opšti osećaj tame – ali je sve tumačio na svoj, moderan način.
Matthew Williams vrlo dobro zna šta želi generacija Z – i na to se fokusira u novoj kolekciji Givenchy za sezonu jesen/zima 2021/22. Dizajner razgovara sa ovom generacijom istim jezikom: savršeno razume kako oni razmišljaju i traži podršku poznatih ličnosti, ne plaši se smelih i eksperimentalnih kombinacija koje ceni mlađa generacija. Williams samouvereno spaja sport i modu u svojoj nosivoj, ali ekstravagantnoj debitantskoj kolekciji.
Dizajner je inspiraciju pronašao u muzici, stvarajući prema njegovim rečima, „pesmu koju želite da nosite“. Revija se simbolično odvijala u muzičkoj areni, a sama kolekcija je bukvalno stvorena za scenu i muzičke spotove.
Kolekcijom dominiraju crna, bela i sive nijanse. Suzdržane boje nadoknađuje obilje materijala i krojeva. Dizajner stvara obimne kapute i bunde od veštačkog krzna, koje kombinuje sa kožnim pantalonama, haljinama koje obavijaju modele poput čaure i masivnim cipelama. Rukavice i kape su takođe izrađene od krzna.
Za sledeću jesen kreativni direktor brenda Givenchy predlaže predimenzionirane jakne koje sjajno stoje uz lagane haljine i cipele sa masivnim đonom i štiklama. Williams se takođe poigrava proporcijama i obimom grafičkih silueta. Pažnju privlače ne samo ekstravagantni i smeli lookovi sa providnim haljinama, već i dodaci koje će loviti generacija Z koja nije ravnodušna prema modi: glomazne kape, ogromne rukavice od krzna, masivni lanci sa G proveskom, kožne futrole za flaše i još mnogo toga.
foto:bazaar.ru