Monohromatska odeća i cvetni print u novoj kolekciji Boss

Čini se da monohromatska odeća već polaže status jednog od glavnih trendova buduće prolećno-letnje sezone: mnogi brendovi su već uspeli da ovu tehniku protumače na svoj način.

Boss im se pridružio: njihova nova prolećna kolekcija podeljena je na približno jednake blokove koji su izrađeni u potpunosti u jednoj boji: svetloplava, tamnoplava, bež, menta, tamnozelena, ružičasta ili bela. Međutim, ova tehnika za brend Boss nije nova: nemačka modna kuća joj pribegava na ovaj ili onaj način gotovo svake sezone. S druge strane, pomnijim uvidom, u kolekciji se moglo naći još dosta neočekivanih stvari.

Prvo, revija je u celini bila prilično opuštena: bilo je puna ležernih bluza, predimenzioniranih dukserica, trenerki, bomber jakni i drugih referenci na sportsku i kućnu odeću, što je iznenađujuće za brend koji se proslavio klasičnim muškim odelima. Međutim, ako malo razmislite, korak je sasvim logičan - sportsku i kućnu odeću svi na ovaj ili onaj način prilagođavaju (kao što je i predviđeno - nismo bili spremni da se rastanemo od nje ni posle karantina).

Pored toga, ovo je jedan od najjednostavnijih načina za privlačenje najpoželjnije publike - generacije Z, koja sigurno ne pokušava da uđe u „statusne“ stvari poput sakoa i košulja kakve njihovi roditelji imaju. Međutim, Boss ni njihovu redovnu klijentelu nije ostavio bez odeće: ima i dovoljno klasičnih blejzera i pantalona. Izbor boja nas je takođe iznenadio: iako je većina look-ova monohromatska, kolekcija u celini deluje vedro i eklektično. Takođe, sasvim neočekivano, tamo su se uvukli cvetni otisci - i to ne sasvim obični, već razvijeni u saradnji sa londonskim umetnikom Vilijamom Farom, što je, pak, prilično neobično za obično konzervativne Nemce.

Kao rezultat, kolekcija izgleda vrlo sveže, opušteno i lišena je prekomerne patetike - ono što je potrebno za post-covid svet.

 

Pročitajte još

Pročitaj još