Nadezh Vane-Cybulski je već potvrđena kao majstor besprekornog minimalizma i pre nego što se pridružila Hermesu. Ona je ta koja je „napisala“ vizuelni jezik The Row i od njega napravila najpoželjeniji brend za sve pristalice minimalizma. Sada radi ono što najbolje zna, u jednoj od najčasnijih i najstarijih pariskih kuća – sa istim nivoom veštine, ali sa još većim tehničkim mogućnostima.
Rezultat ovog rada je prefinjeni, idealno lakonski stil, u kojem uopšte nema ničeg suvišnog – prisutne su samo vremenski testirane siluete, čiste boje, plemeniti monohromatski i besprekorni modni dodaci koji odmah postaju novi predmeti želja, vredni slave legendarnih Kelly i Birkin. U Hermes kolekcijama nikad ništa nije „previše“. Samo neophodni minimum svega – cveća, dekora i dodataka.
Nova prezentacija kolekcije jesen/zima nazvana je „Triptih“ – održana je digitalno u tri grada odjednom: Njujorku, Parizu i Šangaju. Pored same kolekcije, prikazane su i plesne predstave. Prava kvintesencija Hermesa bila je dekoracija u obliku čuvenih poklon kutija u ikoničnoj narandžastoj nijansi, koje su čak činile i zidove izložbenog prostora. Sama kolekcija je takođe suština filozofije Hermesa, odnosno oličenje tog diskretnog luksuza, zbog kojeg žene i muškarci širom sveta odlaze u butike modne kuće.
Za razliku od prezentacije, sama kolekcija uslovno je bila podeljena ne na 3, već na 5 delova po boji. Svi stajlinzi su monohromatski – ovo je omiljena tehnika Nadezh Vane-Cybulski, koju je već koristila u prethodnoj prolećno-letnjoj kolekciji. Tamnoplavi, crni, crveni, smeđi i bež look-ovi prvo su dolazili u blokovima, a na kraju su počeli da se smenjuju. I ovaj monohromatski niz je postao prava veza kolekcije, što je čini čvrstijom i doslednijom – i upravo zbog ovih kvaliteta volimo Hermes.
harpersbazaar.ru