Počelo je: Šta možemo da očekujemo od Nedelje mode u Njujorku?

Povratak jednog od najvećih modnih događaja, pored prisutnih velikih imena koje ćemo imati priliku da vidimo, obeležilo je i odsustvo Tom-a Ford-a i Thom-a Browne-ja.

Thom Browne SHOW SS22, backstage photo

Vest koja će, pravim poštovaocima mode, tokom današnjeg dana podići raspoloženje svakako je početak Nedelje mode u Njujorku.

Uz miks digitalnih aktivacija, prezentacija kolekcije sa piste i streaming-om uživo, ovogodišnji Fashion Week svakako neće biti tradicionalan modni događaj na kakve smo do sada navikli. Međutim, uz imena kao što su Carolina Herrera, LaQuan Smith, Anna SuiHelmut Lang izvesno je da ćemo ostati impresionirani.

Imaćemo priliku da vidimo gotovo 100 dizajnera čije će kolekcije biti predstavljene virtuelno ili fizički. Nedelju će otvoriti Proenza Schouler a zatvoriće je The Blonds.

Tu su i Michael Kors, Dion Lee, Jason Wu, Christian Siriano, Carolina Herrera, Khaite, Tory Burch, Coach, LaQuan Smith i mnogi drugi.

Razočaranje je, još sredinom januara, stiglo od možda i najpoznatijeg US dizajnera Tom-a Ford-a koji je doneo odluku da usled pandemije svoju reviju ne prikaže. U izjavi koju je tom prilikom dao, Tom Ford ističe kako je duboko razočaran i tužan zbog nemogućnosti da svoju reviju održi jer su usled manjka ljudstva bili suočeni sa činjenicom da kolekcija neće biti gotova na vreme. Umesto toga kolekciju možemo da očekujemo u digitalnom obliku nakon što bude završena.

Istog dana, Thom Browne takođe je sa javnošću podelio da se neće pojaviti sa kolekcijom usled sličnih okolnisti koje su nastale uzrokovane pandemijom, već će kolekciju prikazati kasnije u aprilu. Takođe, otvaranje izložbe “Leksikon mode“ u Metropoliten muzeju čiji je kustos njegov partner Andrew Bolton, zakazano je za 5. maj te je odlaganje revije bila svesna odluka želeći da datum približi datumu otvaranja izložbe. Rodarte i Monse su druge dve velike kuće koje, takođe, neće prikazivati svoje kolekcije ove godine.

Revije možete pratiti uživo, kao i prethodnih godina, putem oficijalnih stranica brendova na društvenim medijima.

Priredila: M. Kitić

Foto: Profimedia

 

Najnovije