






Karantin je promenio čak i estetiku Hedi Slimanea.
Čini se da niko nije očekivao neka posebna iznenađenja od nove revije Celine. Hedi Slimane uvek ostaje veran sebi. Njegova vizija su nepromenljive uske siluete i stil 70-ih: pantalone, bluze sa mašnama, farmerke, šljokičaste haljine i cipele sa platformom. I, naravno, 70-ih je ponovo bilo u izobilju u novoj proleće/leto kolekciji, ali istovremeno se pojavio potpuno neočekivani motiv – sport.
Ako se nekako sport ispoljio u kolekcijama za francusku kuću, to je bilo samo u pojedinačnim elementima poput patika ili bomber jakni. Ovog puta sportska tema je obuhvatila bukvalno sve: od lokacije do same odeće. Revija se odvijala na ogromnom fudbalskom stadionu u centru Monaka (da, ovog puta brend je „promenio“ svoj rodni Pariz) – iako bez gledalaca, što je postalo uobičajeno.
Sve look-ove pratile su vintage bejzbol kape sa Celine logotipom. Kratki sportski topovi, pa čak i trenerke pojavile su se nekoliko puta (što je prilično neočekivano). Onda postaje jasno da su pandemija i karantin već prevazišli i najupornije. Ako niste mislili da će doći dan kada ćemo videti opuštene trenerke na reviji Celine, onda ste pogrešili. Međutim, ovo je čak i pozitivan trend. Svako kretanje dizajnera prema udobnosti shvatamo kao čin milosti usmeren potrošačima. Uostalom, više nismo prisiljeni da se uklapamo u uske haljine, stojimo na ogromnim štiklama ili da navlačimo steznike. Dakle, ako je Covid uneo nešto dobro u naš život, onda je ovo definitivno preispitivanje uloge udobnosti u modi. Za one koji još nisu spremni za sive dukserice, postoje konvencionalnije bluze sa mašnama i sjajne haljine sa šljokicama.
Tako je Slimane, takoreći, predstavio dva ključna postpandemijska trenda odjednom: udobnost, sportsku i kućnu odeću izvan kuće s jedne i naglašeno elegantne stvari s druge strane.
foto:bazaar.ru