Stella McCartney je otkupila svoj brend od LVMH-a

Ali i dalje ostaje savetnik Bernarda Arnaulta za održivost

Stella McCartney je otkupila svoj brend od LVMH-a

Pet godina nakon što je luksuzni konglomerat LVMH postao manjinski vlasnik njenog istoimenog brenda, Stella McCartney odlučila je da otkupi njihov udeo i time povrati potpunu kontrolu nad kućom koju je osnovala. U zajedničkom saopštenju objavljenom u ponedeljak, McCartney i LVMH potvrdili su ovu odluku, naglašavajući da će dizajnerka nastaviti da igra važnu ulogu u luksuznom sektoru kroz savetovanje izvršnog direktora Bernarda Arnaulta i izvršnog tima kompanije o pitanjima održivosti. Kao globalna ambasadorka za održivost, McCartney će se fokusirati na promovisanje inovativnih rešenja i odgovornijih praksi u luksuznoj industriji.

Ovaj potez dolazi u trenutku kada se luksuzni sektor suočava s izazovima usled globalnih ekonomskih promena, pri čemu manji brendovi trpe veći pritisak u odnosu na velike modne kuće. Veće kuće poput Louis Vuittona ili Diora uspevaju da se prilagode zahvaljujući svojoj imućnijoj i lojalnijoj klijenteli, dok manji brendovi, poput Stelle McCartney, moraju da traže inovativne načine da očuvaju svoj identitet i privuku kupce.

Stella McCartney je otkupila svoj brend od LVMH-a

Stella McCartney, ćerka legendarnog člana Beatlesa, Paula McCartneyja, svoju modnu kuću osnovala je 2001. godine u saradnji s Gucci Group-om, tada divizijom danas poznatog konglomerata Kering. Tokom 17 godina partnerstva, McCartney je razvila prepoznatljiv identitet svog brenda, sa fokusom na etičku modu i nekorišćenje životinjskih proizvoda. Njeno partnerstvo sa Kering-om završilo se 2019. godine, kada je iznenadila modni svet odlukom da otkupi njihov udeo i udruži se s glavnim rivalom – LVMH-om.

Iako se njena saradnja s LVMH-om završava, Stella McCartney ostaje prepoznata kao ključna figura u razgovoru o održivosti u modnoj industriji. Njeno savetovanje luksuznog giganta o ovim temama ukazuje na sve veći značaj održivosti u industriji luksuzne mode, čak i u teškim tržišnim okolnostima.

Foto: Pprofimedia

Najnovije