![](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Svetlo-retro-estetike-Dolce-Gabbana-ProleceLeto-2025-7-1.jpg)
Modna kuća Dolce & Gabbana je predstavila svoju prolećno-letnju kampanju za 2025. godinu, koja u potpunosti kanalizuje vintage glamur, vraćajući nas u zlatno doba Holivuda. Fotografije, koje potpisuje čuveni fotograf Steven Meisel, donose seriju crno-belih slika koje zrače sofisticiranošću i elegancijom. Na njima poziraju modeli Sora Choi, Rosalieke Fuchs, Sacha Quenby i Bibi Breslin, snimljeni u kulisama koje odišu teatralnim šarmom i maštovitošću. Svaka slika stvara dubok utisak, evocirajući magiju i glamur starog Hollywooda.
![](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Svetlo-retro-estetike-Dolce-Gabbana-ProleceLeto-2025-6-767x1024.jpg)
![](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Svetlo-retro-estetike-Dolce-Gabbana-ProleceLeto-2025-1-767x1024.jpg)
![](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Svetlo-retro-estetike-Dolce-Gabbana-ProleceLeto-2025-2-768x1024.jpg)
![](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Svetlo-retro-estetike-Dolce-Gabbana-ProleceLeto-2025-3.jpg)
Kampanja, režirana od strane Fabiena Barona, prikazuje savršen spoj retro dizajna i moderne sensualnosti. Estetika kampanje podseća na staru filmsku traku, sa crno-belima fotografijama koje su raspoređene u stilu kontakt lista, čime se postiže još veći utisak autentičnosti i retro stila. Kolekcija sadrži komade koji naglašavaju žensku figuru, uključujući strukturirane čipkaste korzete, svetlucave bodije i haljine sa resama koje stvaraju dinamičan, ali sofisticiran izgled. Detalji kao što su baletske cipele sa remenom, providni materijali i bogati ukrasi, dodatno podvlače vintage estetski izričaj brenda.
![](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Svetlo-retro-estetike-Dolce-Gabbana-ProleceLeto-2025-5.jpg)
Platinasto plava kosa modela i zavodljivi izrazi lica podsećaju na legendarne filmske zvezde sredine prošlog veka, kao što su Marlene Dietrich i Ava Gardner, koje su obeležile zlatnu eru kinematografije. Dramatična rasveta i trenutci uhvaćeni iza scene stvaraju još dublji ugođaj, omogućavajući gledaocima da urone u svet mode ispunjen nostalgijom. Dolce & Gabbana tako ponovo uspeva da spoji prošlost i sadašnjost, stvarajući kampanju koja je istovremeno moderna i retro, luksuzna i pristupačna, i koja svakim detaljem čini čast starom Holivudu.
Foto: Dolce & Gabbana