Čak i sitan detalj – na primer na noktima ili u vidu nakita, aksesoara za kosu, vidno pravi razliku.
Međutim, to nije način da odate počast ovom modnom trendu koji je Pierpaolo Piccioli za Valentino prikazao kao najdominantniju stavku u kolekciji jesen-zima 2022/2023.
Od tog trenutka, koji se zbio još na samom startu proleća, hot pink boja postaje neizostavan detalj svake sledće high-street kolekcije.
Viđamo je na poznatima, na red carpet događajima, na stranicama modnih časopisa, u serijama i filmovima i što je možda najvažnije: na društvenim mrežama koje je preplavila. TikTok platforma njen je najveći i najsmeliji predstavnik.
Upravo zbog ove društvene mreže, hot pink smatra se ne samo omijenom Gen Z bojom, već predstavnicom kompletne jedne generacije i doba u kome živimo, kao što je tokom 2000-ih to bio slučaj sa millennial pink tonom roze.
Milenial pink nijansa je roze boje koja predstavlja njen bleđi i zagasitiji ton, naziva se još i prljavo roze, a na bazi spektra boja nalazi se između barbie pink i rozen-kvarc tona roze nijanse.
Tokom 2000-ih ova boja postala je simbol za jednakost polova, a predstavljala je mladost i nevinost, te milenijalsku nostalgiju za komforom detinjstva koji im je brutalno oduzet zahvaljujući finansijskoj krizi u čitavom svetu.
Hot pink tu je da pokrene novo poglavlje i donese energiju “sveže krvi”, a barbiecore trend uz koji se neminovno vezuje, donosi nostalgiju za vremenima s kraja ere 80-ih i početka 90-ih. U spoju: ova smela estetika propagira energiju, ali i celokupni stav “više je više”.
Barbiecore pink crvena je nove generacije, bili vi spremni za to ili ne!
Tekst: M.Bunčić
Foto: Profimedia, Instagram