Kada pričamo o modnim dodacima sa potpisom poznatih dizajnera, prvo pomislimo na tašne. Ipak postoji još aksesoara koju su podjednako kultni kao i torbe. U pitanju su brendirani kaiševi.
Dizajnerski kaiševi oduvek su bili rasprostranjeni. Može vam se činiti da je to skorašnji fenomen, ali Gucci GG kaiš zapravo datira iz ranih 70-ih. Lepota ovakvih kaiševa je u tome što su klasični, ali i dalje privlačni trendovima.
Iako ukorenjeni u modnoj istoriji, sada, u 2022. godini želja za posedovanjem dizajnerskog kaiša dostigla je svoj vrhunac, a jedan model postaje sve popularniji u stilskim krugovima. U pitanju je Celine Triomphe kaiš, koji je zauzeo centralno mesto među brendiranim aksesoarima.
Kaiš je predstavljen 2019. godine zajedno sa obnovljenom Celine torbom Triomphe i ostatkom debitantske kolekcije Hedi Slimana za ovaj brend. Sama priča o poreklu Triomphe kopče veoma je šarmantna. Godine 1972. automobil osnivačice brenda, Celine Vipiane, pokvario se u Parizu ispred Trijumfalne kapije. Dok je tako stajala pred građevinom, inspirisali su je kitnjasti detalji lanca ikoničnog spomenika – čiji obris čini centralni deo kopče čuvene kapije. Uz dodata dva slova C, osnivačica brenda Celine odmah ga je usvojila kao amblem kuće.
Dovoljno suptilan da bude kombinovan na više načina, i trenutno prepoznatljiv zbog svog prelepog dizajna, kaiš Triomphe predstavlja efektan način da svom izgledu date kredibilitet dizajnera, te ako želite da posedujete deo modne istorije koji ćete poneti sa sobom i u budućnost, ovo bi mogla biti prava stvar.
Foto: Profimedia, Instagram
Piredila: T. Mišović