
Valentino kampanja za jesen 2025 briše granice između svakodnevnog i stilizovanog, pretvarajući obične prizore u modne vinjete sa snažnim narativnim nabojem. U okruženju ispred retro poslastičarnice, britanski fotograf Glen Luchford koristi prepoznatljivu mešavinu nostalgične melanholije i precizne kompozicije da stvori atmosferu koja deluje kao isečak iz filma – ali sa modom u glavnoj ulozi.

Kampanja okuplja novu generaciju lica – Amelia Gray, Kai Schreiber, Scarlett White i druge – u scenama koje se ne trude da impresioniraju teatralnošću, već šarmiraju svojim naizgled spontanim momentima. Od vožnje bicikla u brokat štiklama do oslonca o zid u čipkastim rukavicama koje podsećaju na šećernu glazuru – sve je promišljeno, a ništa nije preozbiljno.

Pod umetničkim vođstvom Alessandra Michelea, Valentino ulazi u novu fazu vizuelnog jezika. Njegova opsesija vintage detaljima, baroknom ornamentikom i dekonstrukcijom klasike ovde je pretočena u komade koji su istovremeno referentni i ironični. Pleteni kompleti sa geometrijskim šarama, kostimi u pastelima sa prenaglašenim ramenima, providne sokne i bogato izvezene hulahopke – sve to funkcioniše u znaku ideje da se moda ne nosi da bi impresionirala, već da bi izrazila stav.

Poseban akcenat stavljen je na torbu Vain, koja se pojavljuje u različitim varijantama – od lakirane crne kože do tigrastog printa, kao torba sa ručkom ili model za rame. U moru eklektičnih komada, ona ostaje konstanta i vizuelna sidrišna tačka svakog izgleda.

Zasluge za izražajnost stylinga idu Jonathanu Kayeu, koji je svakom modelu dao autentičnost – ne kao likovima iz modne bajke, već kao ljudima koji zapravo žive u ovom svetu estetike.

Prateći video zapis, uz muziku Juliette Armanet (Imaginer l’Amour), dodatno naglašava Micheleovu viziju mode kao atmosfere, ne samo garderobe. To je moda koja ne pokušava da rekonstruiše prošlost, već da je iznova sanja.
Pročitajte i Zašto je Valentino revija za jesen 2025. održana u javnom toaletu
Foto: Courtesy of Valentino