![Versace prolećeleto 2025 Moć boje i teksture (8)](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Versace-proleceleto-2025-Moc-boje-i-teksture-7-1.jpg)
Prolećno-letnja kampanja za 2025. godinu brenda Versace donosi nas u svet raskošne elegancije i sofisticiranog luksuza. Fotografisali su je talentovani Mert & Marcus, čiji rad je poznat po vrhunskoj estetskoj preciznosti i sposobnosti da zabeleže emotivne trenutke kroz svetlost i senku. Ovaj fotografi su poznati po stvaranju dramatičnih, ali intimnih portreta, koji perfektno odražavaju suštinske vrednosti Versace brenda.
![Versace proleće/leto 2025: Moć boje i teksture](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Versace-proleceleto-2025-Moc-boje-i-teksture-5.jpg)
![Versace proleće/leto 2025: Moć boje i teksture](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Versace-proleceleto-2025-Moc-boje-i-teksture-2.jpg)
![Versace proleće/leto 2025: Moć boje i teksture](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Versace-proleceleto-2025-Moc-boje-i-teksture-8.jpg)
![Versace proleće/leto 2025: Moć boje i teksture](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Versace-proleceleto-2025-Moc-boje-i-teksture-6.jpg)
Kolekcija za proleće/leto 2025. godinu donosi bogatstvo tekstura, od metalik slip haljina do delikatnog floralnog veza, čime Versace zadržava svoju prepoznatljivost kroz sofisticirane krojeve i luksuzne detalje. Paleta boja je raskošna, sa dubokim tonovima purpura, zlatne i bogate braon nijanse, dok aksesoari, poput Versace Tag torbe sa šarmantnim privjescima i Kielo torbe u novim verzijama, dodatno upotpunjuju celokupni dojam. Ove torbe, sa svojim razigranim detaljima i elegantnim oblinama, postaju simbol individualnosti, koja je u centru ove kampanje.
![Versace proleće/leto 2025: Moć boje i teksture](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Versace-proleceleto-2025-Moc-boje-i-teksture-3.jpg)
Osim što kampanja slavi luksuz, ona ističe i snagu individualnosti. Mona Tougaard, koja je u ovom projektu prepoznata kao oličenje modernog stila, zauzima centralno mesto. Njen sofisticirani izgled i energija savršeno dopunjuju opuštenu atmosferu kampanje, čineći je ne samo modelom, već i predstavnicom onoga što Versace želi da izrazi – slobodu, snagu i jedinstvenost svakog pojedinca. Mona, koja je postala jedan od najzapaženijih modela nove generacije, svojim prisustvom dodatno unosi dinamiku u kampanju, unoseći u nju savremeni šarm i duboku emocionalnu povezanost sa brendom.
![Versace proleće/leto 2025: Moć boje i teksture](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Versace-proleceleto-2025-Moc-boje-i-teksture-7.jpg)
![Versace proleće/leto 2025: Moć boje i teksture](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2025/02/Versace-proleceleto-2025-Moc-boje-i-teksture-1.jpg)
Kao što Donatella Versace ističe: „Mi smo jedinstveni, mi smo ranjivi, mi smo hrabri, mi smo ljubazni, mi smo jaki. Naše razlike nas spajaju i čine nas fascinantnim jedno za drugo.” Ova kampanja je pravo slavlje tih vrednosti, uz oda modernoj ženi koja je nesputana, hrabra i, iznad svega, uvek autentična. Versace se ponovo potvrđuje kao brend koji ne samo da prati, već i oblikuje svet mode kroz snažnu, emotivnu priču o individualnosti i luksuzu.
Foto: Versace