Film koji iznosi na videlo priče o ženama koje su se borile protiv raka dojke objavio je brend Stella McCartney.
Kampanja nosi naziv „A Letter to My Loved Ones“, a prateći film snimio je fotoreporter Lynsey Addario, nagrađen Pulitzerovom nagradom tokom karantina.
„A Letter to My Loved Ones” ugostio je razne žene koje su se borile sa rakom dojke i opisuju svoja iskustva i osećanja, dok nose specijalni grudnjak za postmastektomiju “Louise Listening“. Grudnjak je dizajnirala Stella McCartney, a besplatan je za žene koje pate od raka dojke.
Ova kampanja dopunjuje seriju koju su britanska dizajnerka i njen brend pokrenuli 2014. godine kako bi podigli svest o raku dojke.
To je takođe slučaj koji lično utiče na Stellu, pošto je 1998. godine izgubila majku Lindu, u 56. godini, zbog raka dojke.
Pored filma o kampanji, brend je predstavio kolekciju donjeg rublja „Whitney Popping“ ružičaste boje, čiji će prihod biti doniran Stella Cares fondaciji, koja širom sveta podržava inicijative povezane sa prevencijom raka dojke.
Takođe je posebno lansirana Adidas by Stella McCartney kolekcija sportskih grudnjaka za žene koje su bile podvrgnute mastektomiji.