Kampanja je posvećena ljudima koji imaju pse.
“Nedavno sam postao vlasnik psa. Od tada počinjem da obraćam pažnju na ljude sa psima, kako hodaju, kako se ponašaju, šta nose. Ranije ih nisam video, a sada sam postao jedan od njih.”
Ovim rečima, umetnički direktor kompanije Acnes Studios, Jonny Johansson objašnjava šta je bio njegov izvor inspiracije za jesenju kolekciju brenda Check & Dogs, koja je tek lansirana.
Nova kolekcija uključuje odeću i modne dodatke, od kojih mnogi imaju otiske pasa koje je štampala britanska umetnica Lydia Blakeley. Pored pasa, naravno kolekcija uključuje i odlične komade sa kariranim uzorcima. Čovekov najbolji prijatelj igra jednu od glavnih uloga u kampanji za ovu novu kolekciju.
Da budemo precizniji, u kampanju su uključeni članovi osoblja Acnes Studios koje je Anders Edström, u sedištu brenda, slikao sa njihovim psima.
View this post on Instagram