









Praznici nam dolaze.
Verujemo da ste tokom pandemije propustili mnoge zabave. Kreativni direktor brenda Gucci, Alessandro Michele je kao i mi željan zabava i zato je već lansirao novu prazničnu reklamnu kampanju koja je inspirisana novogodišnjim proslavama iz 90-ih!
Ukrasi su okačeni između dosadnih sivih redova kancelarijskih stolova, računara i mašina za kopiranje, radnici već unose veliku jelku u zgradu, a datum na kalendaru je zaokružen crvenom bojom. Svi samo čekaju kraj radnog dana i početak glavne zabave u godini. Pripremljeni su pokloni, i što je najvažnije, obučena je najbolja odeća. Blistave cipele, košulje sa geometrijskim printom, pantalone i jakne – sve najbolje odjednom! Čim sat otkuca 17:00, dosadna kancelarija pretvoriće se u plesni podijum, a zaposleni u kompaniji – u vesele ljude koji su spremni da igraju do jutra, smeju se i daruju jedni druge.
Baš kao što herojski ogrtač pretvara Clarka Kenta u Supermena, Gucci stajlinzi otkrivaju identitet svakog heroja kampanje.
Sledeći principe održivog razvoja, Gucci je kreirao novu ambalažu koristeći metode koje pomažu u smanjenju štete po životnu sredinu. Najlepši Gucci aksesoari sada mogu biti umotani u bež papir i stavljeni u kutije i vreće sa zelenim ukrasnim uzorkom.
Istovremeno, Gucci je na svom sajtu lansirao igru Arcade, gde korisnici mogu ući u Gucci prazničnu atmosferu kroz 3D iskustvo koje predstavlja atmosferu kampanje.
Prazničnu reklamnu kampanju Gucci snimili su fotograf Mark Peckmezian i reditelj Akinola Davies.