Kreativni direktor brenda Balmain, Olivier Rousteing kreirao je novu Cruise kolekciju tokom karantina.
Dizajner i njegov tim razmenjivali su slike preko društvenih mreža i tražili dobavljače širom sveta. Rousteing je u svom pariskom apartmanu lično isprobavao mušku odeću. Starije žene na jugu Italije bavile su se vezom: implementirale su Olivierove projekte u sopstvenim radionicama. Rousteing je tkanine odabrao video pozivom, pa mu se ovaj trenutak pokazao jednim od najtežih. Pod takvim spartanskim uslovima, brend je objavio više od 400 ženskih odevnih predmeta i 300 komada muške odeće. Od 15. juna kolekcija se može videti u virtuelnom prodajnom salonu, gde goste dočekuje avatar samog Oliviera Rousteinga.
Međutim, dizajner ne gubi nadu da će kolekciju predstaviti uživo: prezentacija je zakazana za jul u Parizu. „Ljudima moramo dati radost, jer je sada svet mode uronjen u tugu. Svi su zabrinuti za budućnost, ali umesto reči i briga, učinimo nešto“ – rekao je Rousteing.
Lookbook je snimljen pre nedelju dana u blizini dvoraca u Normandiji. Dizajner je inspiraciju za novu kolekciju promašao u atmosferi 90-ih. U karantinu su revidirani mnogi stajlinzi iz kultnih filmova “Pretty Woman” sa Juliom Roberts, serije „Beverly Hills 90210″ i “Goofy” sa Aliciom Silverstone – reference na ove projekte mogu se naći u novoj Cruise kolekciji.