Balmain promenio logo prvi put nakon 70 godina

Zajedno sa novom pre-fall 2019 kolekcijom, modna kuća Balmain je predstavila i novi, osveženi logo.

Od Buberry do Celine, očigledno je da svaka modna kuća želi da započne novu eru otkrivanjem novog logoa. Poslednji u nizu brendova je Balmain, koji je logo promenio nakon 70 godina postojanja, a koji je predstavljen zajedno sa novom kolekcijom za pre-fall 2019 sezonu. Kreativni direktor, Olivier Rousteing je angažovao dizajnerski tudio Adulte Adulte čiji je cilj bio da unapredi logo. Za razliku od prethodnog, kojeg je tradicionalna ekstravaganca činila prepoznatljivim, novi dizajn više minimalistički.

Iako promena logoa u današnje vreme nije ništa novo i šokantno (kao što je bilo nekada), ovaj korak i dalje ima veliki značaj u slanju poruke kupcima i generalno, modnom društvu. Šta vi mislite o ovoj promeni?

V.R.

foto: Balmain

Pročitajte još

Pročitaj još