Bottega Veneta predstavlja kampanju za prolećnu kolekciju

Prva kampanja koja dolazi od modnog brenda nakon „zatvaranja“ naloga na društvenim mrežama.

Kampanju za kolekciju Bottega Veneta Salon 01, koja je namenjena sezoni proleće/leto 2021, objavio je popularni luksuzni brend, ubrzo nakon što je povukao svoje prisustvo sa društvenih mreža.

Po prvi put, Daniel Lee i kreativni tim Bottega Venete odlučuju da sarađuju i fotografišu dve uspešne umetnice u kampanji: nemačku konceptualnu umetnicu Rosemarie Trockel i glumicu, kompozitorku i scenaristkinju Sheilu Atim, rođenu u Britaniji.

Dve žene koje učestvuju u kampanji, a nisu modeli, nisu nepoznate modnom brendu otkako je Trockel učestvovala u predstavljanju kolekcije „oblačeći“ knjigu „Važnost nošenja odeće“, dok je Atim bila gošća na reviji brenda prošlog oktobra.

Kampanja takođe uključuje modele Noru Svenson, Nikitu Stsjolokov, Ottawu Kwami, Emil Schueler i Andreu Risso, dok je fotografije snimio Tyrone Lebon.

Pravi protagonisti kampanje su, naravno, teksture i boje koje dominiraju kolekcijom, uz modne komade koje su predstavljali umetnice i modeli. 

Najnovije