Prva kampanja koja dolazi od modnog brenda nakon „zatvaranja“ naloga na društvenim mrežama.
Kampanju za kolekciju Bottega Veneta Salon 01, koja je namenjena sezoni proleće/leto 2021, objavio je popularni luksuzni brend, ubrzo nakon što je povukao svoje prisustvo sa društvenih mreža.
Po prvi put, Daniel Lee i kreativni tim Bottega Venete odlučuju da sarađuju i fotografišu dve uspešne umetnice u kampanji: nemačku konceptualnu umetnicu Rosemarie Trockel i glumicu, kompozitorku i scenaristkinju Sheilu Atim, rođenu u Britaniji.
Dve žene koje učestvuju u kampanji, a nisu modeli, nisu nepoznate modnom brendu otkako je Trockel učestvovala u predstavljanju kolekcije „oblačeći“ knjigu „Važnost nošenja odeće“, dok je Atim bila gošća na reviji brenda prošlog oktobra.
Kampanja takođe uključuje modele Noru Svenson, Nikitu Stsjolokov, Ottawu Kwami, Emil Schueler i Andreu Risso, dok je fotografije snimio Tyrone Lebon.
Pravi protagonisti kampanje su, naravno, teksture i boje koje dominiraju kolekcijom, uz modne komade koje su predstavljali umetnice i modeli.