Bridgerton – najtraženiji fashion komadi na internetu

Povećane su pretrage za korsetima, perlama i perjem.

Na Netflixu je debitovala na Božić i, kako je najavila platforma za striming, već ju je gledalo 63 miliona domaćinstava. Serija “Bridgerton”, autorke Shonde Rhimes kao da stvara trendove na mnogim nivoima.

Moda je, naravno, prva i najosnovnija, jer su kostimi serije (ukupno 7.500) odmah ostavili utisak i o njima se razgovaralo. U isto vreme, Britanski modni savet udružio je snage sa Netflix-om i mladi studenti mode dizajnirali su seriju haljina inspirisanih estetikom Regency Era, koja se inače odvija u priči.

Nedavni izveštaj popularne britanske trgovačke platforme Lyst takođe je dokazao ogroman uticaj koji je serija imala na kupovno raspoloženje gledalaca – potrošača: tokom prvog perioda serije „Bridgerton“ potraga za steznicima porasla je za + 123%, za biserima + 49%, za dugim rukavicama za + 23% i za balskim haljinama  + 93%!

Lyst u svom izveštaju beleži konkretne komade koji su izazvali povećano interesovanje za kupovinu kod javnosti. Među njima su rajfovi za kosu iz kolekcija Simone Rocha i Magnetic Midnigh, steznici brendova Rasario i Dion Lee i haljine Brock Collection i Erdem.

harpersbazaar.gr

Najnovije