Tamo će predstaviti svoju novu kolekciju proleće/leto 2021.
Burberry je najavio da će svoju kolekciju za proleće/leto predstaviti na Twitch-u. Kao deo novog partnerstva, oni će biti prvi koji će svoju reviju emitovati na usluzi za streaming, specijalizovanoj za gejming.
„Twitch otvara novi uzbudljivi prostor koji našu Burberry zajednicu može učiniti digitalnom. Zahvaljujući ovoj platformi, svi se mogu osećati kao da sede na našoj reviji uživo“, rekao je Rod Manley, glavni direktor marketinga kompanije Burberry.
Twitch je postao poznat kao streaming platforma za PC igre. Međutim, danas se koristi u raznim industrijama. „Burberry je u ovoj saradnji pustio puni potencijal Twitcha da stvori zaista živo, interaktivno iskustvo. Publika Twitcha i Burberryja se preklapa, stvarajući izuzetno efikasnu sinergiju između dva brenda“, dodao je Adam Harris, šef partnerskih odnosa sa brendovima u Twitch-u.