Bvlgari i kreativna direktorka brenda Ambush, Yoon Ahn, sarađuju u kreiranju jedinstvene kolekcije Serpenti torbi.
Kolekcija nazvana „Serpenti through the Eyes of Ambush“ nastaje iz uzbudljive saradnje luksuznog brenda i sjajne vizionarke koja je na čelu novog talasa ženskih dizajnera. Kao poslednje poglavlje serije „Serpenti through the Eyes of…“ kolekcija Ambush x Bvlgari predstavlja do sada neviđenu interpretaciju bezvremenske torbe Serpenti Forever.
Donoseći svojim dizajnom otvoreni um i raznoliku kreativnost, Ahn je poznata po svojim stvarnim inspiracijama u kreacijama sa vrhunskim dodirom. Dizajnerka iz Tokija sada izaziva sebe novim poduhvatom: „Za ovu kolekciju htela sam da izrazim smeli i savremeni karakter Serpenti torbe. Zmije su čudesna i fascinantna stvorenja prirode, ali sa Bvlgari brendom, one su postale i simbol glamura u stalnoj evoluciji. Prirodne lepote susreću se sa ljudskom kreacijom, a sve je vođeno savremenom estetikom”.
Kako bi proslavili lansiranje, Bvlgari i Ambush su angažovali poznata lica i zvezde u usponu. Modeli Bella Hadid, Xiao Wen i Ellen Rosa poziraju na fotografijama koje je snimio fotograf Tyler Mitchell. Pokretačka snaga u modnoj industriji, Carlos Nazario, predvodio je kreativni stil istakavši oblike i boju jedinstvene kolekcije.
Inspiracija kampanje oživljava kolekciju koja je inspirisana lepotom i misterijom prirode, izražavajući smeli, ali ikonički Serpenti karakter. Crpeći inspiraciju iz pitona jugoistočne Azije, vrste koja se proslavila upečatljivim bojama i fascinantnim pokretima, Ahn je dizajnirala tri nova stila: Serpenti torbu za rame, svestranu Serpenti torbu za pojas i opasno primamljivu Serpenti Minaudière.