Chanel novi letnji pop-up butik vodi nas u jedinstveni Saint-Tropez

Pregledajte njegove fantastične prostore koji odišu luksuzom.

Svake godine od 2009, modna kuća Chanel kreće u letnju sezonu u Saint-Tropez. Posebno impresivnu prodavnicu otvaraju u ogromnoj vili La Mistralee, gde se visoka moda susreće sa šarmom i mirom leta. Za modnu kuću, ponovno otvaranje ove prodavnice tokom godina označava zvanični početak leta, kroz letnje kolekcije koje lansira.

Za ovo leto, čini se da je legendarna pop-up prodavnica inspirisana Chanel kolekcijom proleće / leto ’21. Ono što vidimo je mešavina klasičnih boja, ali i nota vitalnosti zbog intenzivnih nijansi, koje ove godine kuća svrstava u prvu liniju modnih trendova.

Smeštena u zelenoj oazi Saint-Tropeza, radnja podseća na luksuzno odmaralište, gde pariski glamur i elegancija nose zvezdu sa potpisom Chanel. Na prvi pogled, glavne boje koje dominiraju od mesta do mesta su bela i drugi zemljani tonovi, poput bež i svetlobraon. Napokon, harmonija je očigledna svuda gde pogledate.

U okruženju koje karakteriše prirodna estetika zahvaljujući zemljanim i neutralnim nijansama, vidimo neke akcentne dodire koji čine razliku i savršeno izražavaju DNK dizajna poznate kuće: jarko crvena i fuksija, jarko žuta i crna.

Eksterijer je jednako impresivan. Pod senkom visokih palmi i masivnog grmlja, veliki bazen se nalazi u centru radnje. Na drvenom podu uredni stolovi zauzeli su svoje mesto, poput ležaljki, tačno ispred bazena.

Čini se da enterijeri u kojima se nalaze kreacije brenda postaju „jedno“ sa spoljnim okruženjem i uređeni su jednostavno i istovremeno impresivno, baš kao i filozofija na kojoj se Chanel zasniva. Beli zidovi, ogromni prozori i figure ukrašene legendarnim komadima, ono su što pronalazimo u brzom obilasku prodavnice.

I dok posmatramo unutrašnjost, primećujemo da isti osećaj luksuza igra vodeću ulogu. Udobne dnevne sobe, svuda karakteristični Chanelov logotip, slike sa nekim od najjedinstvenijih kreacija koje je kuća s vremena na vreme lansirala, prelepo cveće i naglasak na detaljima, čine unutrašnju postavku koja nas inspiriše.

Između ostalog, među prolećnim / letnjim predmetima svoje mesto zauzeli su delovi iz capsule Coco Beach kolekcije. Konkretno, u predelima vile dominiraju i odeća i jedinstveni dodaci, cipele i putni predmeti kolekcije.

Udobni preveliki jastuci, letnji tepisi i odvojeni umetnički predmeti dovršavaju dizajn prodavnice, kako unutra tako i spolja, povećavajući osećaj opuštenosti i apsolutne smirenosti koji letnji period zahteva.  

Na kraju, vredi napomenuti da tokom leta turisti i stanovnici tog kraja ne propuštaju priliku da prošetaju ovom prodavnicom, koja impozantno dominira i oslikava modernu visoku modu, uvek sa potpisom legendarne kuće.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.