Chloe je potpisao peticiju za kompletnu reviziju modnog kalendara

Modna zajednica je spremna za promene.

Grupa dizajnera i drugi predstavnici modne industrije sastavili su kolektivno pismo kojim će revidirati opšte prihvaćeni modni kalendar.

Inicijator je bila belgijska modna dizajnerka Dries van Notten. Predlaže se odustajanje od postojećeg načina snabdevanja odećom u prodavnicama, kao i promena politike popusta i prodaje. Peticiju je sada potpisao izvršni direktor brenda Chloe, Ricardo Bellini. Ovaj vodeći modni brend deo je švajcarske grupe Richemont zajedno sa Cartier, Dunhill, Baume & Mercier i Net-a-porter.

„Ova kriza nam nudi odličnu priliku i nameće nam odgovornost da preispitamo čitav posao, da ispravimo ono što je bilo pogrešno, zastarelo ili jednostavno nanelo štetu okruženju i društvu. Ogromna većina ovih problema zahteva kolektivna rešenja“, rekao je Rikardo Bellini i direktno se obratio Driesu van Notenu, primetivši njegov napor da primeni ideje sporije mode, prihvatljivijeg sistema popusta i poštovanja kreativnog procesa.

Zbog pandemije, modna zajednica će svoje jesenje kolekcije predstaviti kasnije: i takvu šemu žele uvesti u modni kalendar. Pretpostavlja se da bi se jesenje kolekcije trebalo pojaviti u prodavnicama od avgusta do januara, a prolećne – od februara do jula. Zimska prodaja planirana je za januar, a sledeća – za jul. Giorgio Armani takođe je govorio o tome kako bi se svet mode trebalo promeniti posle koronavirusa.

foto:bazaar.ru

Najnovije