Harper's Bazaar Srbija

Chloe x Halle su zvezde nove Fendi kampanje

Sjajni R&B duo Chloe x Halle – sestre Chloe i Halle Bailey – nova su lica Fendi #MeAndMyPeekaboo kampanje koja slavi legendarnu torbu brenda.

Sanjiva kampanja od 45 sekundi bila je inspirisana pesmom “Busy Boy” sa njihovog novog albuma “Ungodly Hour”. Snimljena je za vreme karantina u dvorištu sestara, a razigrana scenografija inspirisana je letnjim temama – tenisom i druženjem pored bazena.

Kombinujući ideje inovativnog umetničkog direktora, Andrew Makadsija, sa kreativnom vizijom fotografa, Dereka Miltona i Juliana Dakdouka, snimci pokazuju prisnost sestara i njihovu neraskidivu vezu.

„Od kada se sećamo, uvek smo bile veliki fanovi brenda Fendi“, rekli su sestre. “Fendi je savršena mešavina klasike i seksi stila i bile smo više nego srećne što smo deo ovog projekta.”

Po prvi put, Fendi je takođe pružio potpunu kreativnu kontrolu svojim zvezdama, od zamišljanja do produkcijskog tima. Stilistkinja, Zerina Akers (koja je lični stilista Beyoncé), odabrala je komade iz kolekcije pre-fall 2020 da izrazi lični stil svake sestre.

Ažurirana Peekaboo torba predstavljena je u februaru kao deo kolekcije Fendi jesen/zima 2020-2021 i sadrži novi oblik, zajedno sa unutrašnjim džepovima koji su izrađeni od glatke kože.

Najnovije