Čuvena Dior Newspaper haljina prodata je na aukciji za 15 puta veću cenu od prvobitne

Njenoj popularnosti doprinela je verzija haljine koju je Carrie Bradshaw nosila - čak dva puta - u seriji "Sex and the City"

Newspaper haljina koju je za jesenju Dior kolekciju 2000. godine kreirao John Galliano, prodata je na aukciji za 15.300 evra.

Čuveni dizajn – čiju je varijaciju proslavila Carrie Bradshaw, koju smo imali prilike da vidimo čak u dva navrata na glavnoj junakinji serije “Sex and the city” (u epizodi “What Goes Around Comes Around” i “Sex and the City 2” filmu) – prvobitno je procenjen na iznos između 800 i 1000e. Ispostavilo se da je popularnost haljine mnogo veća nego što se mislilo, te je na online aukciji kuće Bonhams, pod nazivom The Art of Luxury: Louis Vuitton & Christian Dior – John Galliano, prodata za tri puta veću cifru.

Glorifikaciji maestralnog Gallianovog modnog dela doprinela je I manekenka Emiliy Ratajkowski, kada se nedavno pojavila na Harper’s Bazaar eventu u još jednom retro modelu Newspaper haljine pripisujući zasluge – veoma čudnom greškom – Jean Paul Gaultieru.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @ideservecouture

Međutim, grešku je ispravila objavom haljine na instagramu, sa opisom “Galliano”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

Foto: Profimedia, Instagram, Twitter

Priredila. T.M.

Najnovije