Hermes je sinonim za klasični luksuz – u pitanju je brend koji retko kada odstupa od svoje filozofije i dizajnerskog jezika, oduševljavajući nas svojim kultnim torbama i vanvremenskim svilenim maramama. Ali u novoj saradnji, francuska kuća mode krši tradiciju i okreće se materijalu nalik koži uzgajanom u laboratoriji.
Francuska modna kuća Hermes predstavila je ažuriranu verziju putničke torbe Victoria. Za proizvodnju, stručnjaci brenda koristili su tkaninu i materijal Sylvania – „kožu pečuraka“. Ovu inovaciju razvio je Hermes u saradnji sa startupom MycoWorks iz Kalifornije. Zasnovan je na posebno obrađenom micelijumu pečurki, koji po svojim svojstvima i teksturi podseća na uobičajene proizvode od kože. Prema publikaciji The Business of Fashion, m o dni aksesoar će biti u prodaji do kraja 2021. godine.
Istovremeno, predstavnici Hermes brenda naglasili su da ne planiraju u potpunosti napustiti proizvode od prirodne kože, već će ove alternative biti namenjene klijentima koji ne žele da nose torbe od prave kože.
Vizija i vrednosti MycoWorks ponavljaju ono što je Hermes brendu važno: strast prema prirodnim sirovinama i njihova transformacija, težnja ka izvrsnosti, koja obezbeđuje praktičnost predmeta i njihovu maksimalnu trajnost.
Sa materijalom Sylvania, Hermes je predstavio proizvodne inovacije koje su uvek bile u središtu kuće.
designboom.com