Kako se obožavanje kožnih proizvoda u modnoj industriji sve više sudara sa krizom troškova života, da li bi proizvodi high-street brendova – u ovom slučaju Zara torbe – mogli da se priključi hajpu oko pristupačnog luksuza?
Verovatno da, nudeći aksesoare koji izgledaju i osećaju se kao dizajnerski, ali bez astronomski visokih cena. Marta Ortega, predsednica Inditex-a, veoma je dobra u prepoznavanju trendova – ne samo u odeći, već i u poslovanju i industriji. Imajući liniju premium odeće, efikasan je način da privuče klijentelu koja je navikla da se kreće u luksuzu.
Zapravo, ski oprema, saradnje sa dizajnerima kao što je Stefano Pilati ili sa ličnostima kao što je Kate Moss i, sada, torbe vrhunskog kvaliteta, počeli su da menjaju naš pogled na Zaru. Više nije brend kom se okrećemo za odeću koju nosimo samo jednom, sada postaje mesto koje prodaje viralne komade na koje vredi uštedeti.
U novoj kolekciji Zara torbi možete pronaći do četiri skupa i estetski atraktivna stila koji spadaju u kategoriju „najboljih torbi za posao“, uz nekoliko drugih. Da, one su velike, prostrane i funkcionalne siluete koje se nalaze negde između torbe za kuglanje i torbe za kupovinu, sa klasičnim, pa čak i vintage/istrgnutim izgledom, u kombinaciji braon tonova i kvalitetnih materijala.
Osim što su vizuelno privlačne, ove torbe su, što je još važnije, dostupne širem (običnijem) tržištu: ženi koja želi da izgleda dobro, a da ne mora da uzima hipoteku na kuću da bi to postigla.
Foto: Profimedia, Promo