Kolekcija će biti predstavljena u Lećeu u Apuliji, prema prvobitnom planu.
Dior će još ovog leta nastaviti sa radom i predstavljanjem svojih kolekcija. Prva kolekcija koju će luksuzni modni brend predstaviti biće Cruise, a događaj će biti održan uživo u Lećeu, Apuliji, ali bez publike.
Revija je prvobitno zakazana za 9. maj, ali – kao i kod mnogih drugih modnih kuća – svi planovi su morali biti odloženi zbog pandemije koronavirusa. Do danas nije bilo poznato da li će se revija uopšte održati. Vest je objavljena putem online konferencije za štampu sa Pietrom Beccarijem, predsednikom i izvršnim direktorom Christian Dior Couture, i kreativnom direktorkom Diorove ženske odeće, Mariom Graziom Chiuri.
Beccari je potvrdio da iza odluke o nastavku revije stoje tri glavna razloga – prvi je da „ništa ne nosi emocije kao prava, modna revija uživo“. Uz to, objasnio je da je modna kuća takođe želela da pošalje „poruku podrške, nade, optimizma i ponovnog rođenja nakon ovog perioda teškoće“ modnoj industriji u celini. Na kraju, Beccari je objasnio da su sarađivali sa lokalnim zanatlijama iz Apulije na stvaranju kolekcije i produkciji revije, i želeli su da se uvere da su njihovi napori i dalje proslavljeni i predstavljeni – naročito imajući u vidu da je region bio jako pogođen koronavirusnom krizom.
“Ovo je počast njihovoj strasti i posvećenosti”, rekao je. “Ovaj projekat mi je veoma blizak jer je moj otac rođen u Apuliji”, rekla je Chiuri, dodajući da je njena majka možda jedina osoba koja je dobila pozivnicu za reviju. Tokom konferencije Beccari je potvrdio da neće biti sličnih revija uživo za Nedelju mode koja je zakazana za 6. i 8. jul, ali da će biti alternativno “iznenađenje” koje će preneti emociju i priču, a sve će biti objavljeno u dogledno vreme. Takođe je potvrdio da Dior namerava da ostane deo tradicionalnog modnog kalendara, uz nadu da će u septembru organizovati reviju sa malom publikom “ako ne i punom salom”.
Maria Grazia Chiuri je naglasila da je Diorovo učešće na pariskoj Nedelji mode takođe “važno za druge” – uključujući i sam grad u kojem se revije održavaju. “To ne želimo da zaboravimo”, rekla je.
Brendovi među kojima su Gucci, Saint Laurent i Michael Kors nedavno su najavili planove za odstupanje od tradicionalnog kalendara i postavljanje sopstvenog tempa, dok je Burberry ove nedelje najavio planove za domaćina prezentacije na otvorenom tokom londonske Nedelje mode koja će se prenositi online.
foto:harpersbazaar.com/uk