Doba baroka i slike Karavađa oživljavaju pred našim očima u novoj Dior kampanji

Jedinstvo umetnosti i mode.

Dior je predstavio novu prolećnu reklamnu kampanju. Elina Kechicheva, poznata po jedinstvenom pristupu korišćenju scenskog svetla, bila je autor fotografija kampanje, koje više podsećaju na slike koje su naslikali majstori prošlosti.

Nove slike modne kuće su predstavljene u živopisnim kompozicijama sličnim onima Karavađa, čiji su inovativni oblik realizma i intenzivna upotreba hijaroskuro tehnika značajno uticali na razvoj baroknog slikarstva. „Proslavljajući izvrsnost u zanatstvu i kreativnosti u svim oblicima, od feminističkih eseja Virginie Woolf do ratnih kolaža Lucie Marcucci koji su nas inspirisali da predstavimo kolekciju, to smo odrazili u kampanji ispunjenoj jedinstvenom snagom slikanja“, navodi se u saopštenju brenda.

Pročitaj još iz kategorije Vesti