Harper's Bazaar Srbija

Dolce & Gabbana će svakog meseca održavati digitalne revije

Koncept see now, buy now.

Uz ograničenja zbog pandemije, budućnost modnih revija još uvek je neizvesna, a kupci ne žure da ponovo kupuju u prodavnicama.

Međutim, Dolce & Gabbana su smislili kako da se izvuku iz ove situacije kao pobednici. Pandemija preti konvencionalnim modnim revijama, ali Domenico Dolce i Stefano Gabbana znaju kako se nositi sa situacijom.

“Ljudi ne posećuju prodavnice, ali butici će doći kupcima.” Revije u novom digitalnom formatu izlaziće svakih 30 dana, a tokom snimanja svake revije biće uključeno 10 modela, koji će prikazati po 35 stajlinga. Sve će se odvijati bez prisustva gledalaca. Istovremeno, modna kuća će nastaviti da održava revije dva puta godišnje u Milanu, ako se pokaže da je to ponovo moguće.

„Fotografije su prelepe, ali su previše statične da bi široka publika osetila atmosferu. Revija pomaže publici da stvari bolje vidi. I tako ćemo svakog meseca objavljivati capsule kolekciju sa pravom revijom, sa modelima, frizurom, šminkom i svime ostalim! ” – objasnio je Gabana.

Najnovije