Kada kažete najuticajnija It devojka sa naših prostora, ONA vam prvo padne na pamet. Svoju karijeru gradila je poput savršeno doziranog proizvoda, koji je rezultirao BÉBÉ brendom – konceptom koji čini da se svaka žena oseća udobno u svojoj koži.
Njena harizma je njen najveći adut, a ona, Dunja Jovanić aka Imfashionbabe, ekskluzivno za Harper’s BAZAAR pričala nam je o svojim počecima, ko je bebe devojka, i kakve vizije ima za budućnost svog brenda.
Karijeru si započela pre desetak godina. Sada, kao jedna od naših najuticajnijih osoba u digitalnoj sferi, kada se osvrneš unazad na svoj razvojni put – kakav je bio? Pun odricanja, ulaganja, trpljenja… ili je i faktor sreće igrao svoju ulogu?
Put je bio dugačak i pun sitnih i nekih manje sitnih prepreka, kamenčića, sumnje, preispitivanja, ali ono što je važno je kombinacija pravog trenutka, kašičice sreće, kao u pravim domaćim receptima, istrajnosti, autentičnosti, ali sve to vremenom dođe na svoje.
Kako si se zainteresovala za modu, lepotu i ovaj poziv, isprva? Da li je tu bilo stilskih uzora – i postoje li i dalje?
Oduvek sam se interesovala za modu i lepotu, što nije ni malo čudno, s obzirom na to da sam odrasla pored majke, koja je jedna od žena sa najviše stila koju poznajem, tako da je ona definitivno bila moj prvi uzor. Kasnije sam usput pronalazila inspiraciju na raznim stranama, što kod nas, što u inostranstvu, ali ne bih mogla da izdvojim nekoga ko mi je stilski bio uzor. Oduvek sam se više ugledala na uspešne ljude u smislu biznisa, nego po pitanju mode i lepote, to mi je nekako dolazilo spontano.
Kao osoba koja spaja ležerno i seksi, duhovito i profesionalno da li misliš da su te prvenstveno ti atributi izdvojili na influence sceni?
Nikada nisam preterano razmišljala o tome, ali sada mi ovo zvuči ‘just right’. Često me ljudi pitaju koja je to jedna stvar koja je ‘neophodna’ za uspeh u ovom poslu i moj odgovor je uvek bio – harizma. Mislim da je to X factor u influensu i nešto što je moj adut broj jedan.
Otkud ideja za pokretanje sopstvenog brenda?
Godinama unazad sam želela da pored influensa izgradim i ‘side business’, koji je u mom slučaju postao ‘main business’ za jako kratko vreme. Smatram da influenseri širom sveta kada naprave dobru platformu, steknu verne pratioce i osete trenutak, treba da odu korak dalje i naprave nešto svoje. Kod mene je ideja zapravo došla od strane mojih klijenata, koji su mi godinama govorili da ako imam takav uticaj na prodaju njihovih proizvoda, zašto ne bih taj isti uticaj iskoristila i za prodaju nečega na čemu stoji moje ime i nakon nekoliko godina se baš to i ostvarilo.
Prve kolekcije BÉBÉ by Dunja Jovanić bazirale su se na komfornim pidžamam i udobnom donjem vešu. Onda su usledili i senzualniji krojevi haljina i bodija, a sada uživamo u letnjoj, swim23 kolekciji. Šta je sledeći korak?
Do sada smo osluškivali tržište i pomno slušali šta je to što fali na tržištu, ko je bebe devojka, šta ona voli da nosi, i mislim da te odgovore sada imamo, tako da već uveliko radimo na svim novim modelima, kao i capsule kolekcijama koje će izaći naredne godine. Moram da vam kažem da je i dalje momenat kada vidim nekoga na ulici u našim komadima, potpuno nerealan i da je to ono što me ‘vozi‘ sve vreme.
Ekološka osvešćenost i samoodrživost u modi prisutnija je nego ikad ranije, i trend se nastavlja. Kakav je tvoj stav o tome?
Nažalost, mislim da je to kod najvećeg dela proizvođača samo trend, i s obzirom na to da sam pre par godina i sama ušla u svet tekstila, mnogo mi je jasnije kako neke stvari funkcionišu, nego kada sam samo bila potrošač. Ono što je meni važno jeste da moja kompanija ne proizvodi količine koje ne može da proda, da koristimo materijale koji su kvalitetni, da izrada bude takva da kada kupite proizvod, kada ga nosite, perete, on ne menja formu i ostaje isti kao prvog dana, drugim rečima, proizvod traje.
Sarađivala si sa poznatim licima kao što su Ana Mihajlovski, Ena Jović, neizostavna Sara Jo. Pokazala si da tvoje modele mogu da nose i plus-size devojke na primeru Kate Vuksanović. Da li je u planu neka nova celebrity kampanja?
Sve gore navedene kampanje su se desile vrlo spontano i nisu bile pomno planirane mesecima unapred i to je negde ono što odlikuje ceo moj brend,i kada se radi o proizvodima i kada se radi o kampanjama. Slušamo svoj osećaj i verujemo da se prave stvari uvek dešavaju onda kada treba da se dese. Svakako da priželjkujemo kampanje sa mnogim poznatim ličnostima iz celog regiona.
Tvoja vizija brenda za budućnost?
Kod mene to zvuči veoma jednostavno. Želim da svaka osoba u regionu ima bar jedan naš proizvod koji je probao/la, jer znam da se na tom jednom neće zaustaviti. Sve ostalo će doći usput i biće baš onako kako treba da bude.
Fotografi: LUSS STUDIO
Frizer: Nikola Rakić
Šminker: Milan Bauranov
Stilista: Petra Leskovac
Razgovarala: Tijana Mišović