Stella McCartney izazvala nam je ogromu pažnju svojom zimskom kampanjom za 2024. godinu. Sa junakinjama, glumicom Evom Mendes i muzičarkom Raye, koje su otelovile dve veličanstvenee životinje u kampanji, brend šalje jasnu poruku: “Krajnje je vreme.”
Ovaj snažan slogan predstavlja poziv na hitnu akciju za zaštitu životne sredine i dobrobiti životinja, od strane jednog od vodećih modnih brendova. Fotografije, koje je snimio Ethan James Green, pričaju priču o jedinstvu i kontrastu. Eva je prikazana u elegantnoj crnoj haljini bez rukava, sa tašnom u rukama, koja nije od životinjske kože. Pored nje je prikazan predivan crni konj.
S druge strane, Raye nosi luksuzni kaput od veštačkog krzna, koji se savršeno uklapa uz polarnog medveda u sledećem okviru.
Jedna stvar ostaje nepromenjena: kultna Falabella torba, koja i dalje predstavlja suštinu brenda Stella McCartney i ističe njegovu posvećenost izbegavanju kože. Ova kolekcija nije samo prikaz stila, već i odraz osnovnih vrednosti brenda. U srcu zimskog kolekcije za 2024. godinu je povratak osnovama, fokusiranje na bezvremenske, lako nosive komade koji su brend učinili prepoznatljivim.
Foto: Promo/ Stella McCartney