Princ od Velsa je odlučio da promoviše sopstvene ideale kroz svoju fondaciju.
Nakon kolekcije odeće, najstariji sin britanske kraljice predstavio je šalove napravljene od prirodne vune lansirane u limitiranom izdanju. Pre tačno deset godina prestolonaslednik je osnovao „The Campaign For Wool“ – a kolekcija šalova tempirana je tako da se poklapa sa ovim događajem.
Šalovi iz nove kolekcije dostupni su u tri boje: ružičastoj, plavoj i sivoj sa prepoznatljivim uzorkom. U stvaranju je korišćena jedinstvena mešavina vune iz Velike Britanije, Australije, Južne Afrike i Novog Zelanda. „Važno je podsetiti ljude koliko je vuna vredna i ekološki prihvatljiva, kao vlakno i kao prirodni materijal. Proizvod poput vune nikada nije mogao da se stvori u najmodernijoj laboratoriji “, kaže princ. Šalovi od 150 funti već se prodaju na Net-a-Porter-u, a sva dobit biće donirana Fondaciji princa Charlesa.
harpersbazaar.ru