













Kako grupa savremenih umetnika zamišlja G-Timeless?
Gucci je nedavno lansirao mnoge projekte i saradnje, jer želi da svoju viziju podeli sa digitalnim svetom. Sada je umetnički direktor kuće, Alessandro Michele, pozvao vizuelne umetnike iz celog sveta, tražeći od njih da sami predstave sat G-Timeless.
Michele je razgovarao sa umetnicima – ilustratorima, slikarima i digitalnim umetnicima – i zamolio ih da se prepuste mašti i stvaraju umetnička dela s različitim verzijama ikoničnog G-Timeless sata.
Stoga su svi pozvani da sat predstave na svoj način i usredsrede se na jednu od njegovih karakteristika koja ga izdvaja: pčelinji uzorak, koji je Gucci prvi put uveo 1970-ih i koji je ujedno i njegov ukrasni element.
View this post on Instagram
Umetnici koji učestvuju predstavljaju zaista globalnu zajednicu. Neki su takođe sarađivali sa italijanskom kućom u prošlosti, kao što su Winnie Chi iz Kine i Kieron Livingstone iz Velike Britanije, ali je za većinu ovo prva saradnja sa brendom Gucci.
Na listi se nalaze Oh de Laval i Tishk Baranji sa sedištem u Londonu, Balfua iz Kalifornije, David Macho iz Španije i Andrey Kasay iz Rusije. Dela nekih, poput Margot Ferrick i Cambo, već su se pojavila na Guccijevom Instagramu kao teaser.
View this post on Instagram
Iako je svaki umetnik projektu dao svoj lični izgled, sva dela su maštovita i sa nadrealnim raspoloženjem, dok su uspeli da savršeno predstave eklektični lik Gucci-ja.
Postoji osam verzija sata izrađenih od crnog oniksa, žutog 18 karatnog zlata ili malahita.
Radove umetnika možete pogledati u našoj galeriji fotografija.
harpersbazaar.gr